Rolig brodyr!

Qodrofenia

Trådstartare
Ja vad har ni sett där ute i landet?


Såg en isis en gång som hadde ett täcke som det stod

femväxlad turbo

Det tyckte jag var fyndigt :D

På en ponnytävling såg jag en som det stog.

Värd varenda krona
Och även denna såg jag

Sponsrad av pappa

Fyll gärna på med fler fyndigheter som ni sett eller kanske sånt som ni själva skulle tänka er att brodera på ett täcke eller schabrak.Eller någon kanske sett någon fyndig dekal på en hästransport ?
 
Sv: Rolig brodyr!

haha en sån skulle min mamma haft men nu har bestämt sig bara inte följa med längre:p

min kompis o jag tänkte brodera ¨endast en växel¨ till min föredeta ponny:angel: hon gick endsat i slow motion:rofl:
 
Sv: Rolig brodyr!

Hehehe..

Funderar på att brodera på ett täcke

"Jag kan dressyr-Men med matte är det sämre"
 
Sv: Rolig brodyr!

Haha, vad skön text. Den skulle min mamma också haft för ett ental år sedan.
 
Sv: Rolig brodyr!

har sett ett plåttrigt schabrak där det stod "pimp my ride"


vet inte om det hör hit riktigt men jag ska skriva bak på rampen på mitt släp "håll avstånd tack, hästar på väg"
 
Sv: Rolig brodyr!

"jag kan dressyr-men med matte e det sämre"

:rofl::rofl:
Den måste jag komma ihåg,kul att ge till någon i present eller likande.
Eller till sig själv. Otroligt påhittig"
 
Sv: Rolig brodyr!

har sett ett plåttrigt schabrak där det stod "pimp my ride"


vet inte om det hör hit riktigt men jag ska skriva bak på rampen på mitt släp "håll avstånd tack, hästar på väg"

Apropå släp, jag har "Levande last - håll avståndet!" och på raden under Vägrenskörning avgör JAG. Blev lite less på bilister i allmänhet.

Jag VILL ha en stor fet neonskylt som tänds om de kommer för nära, med texten: Det här ekipaget är värt XX tusen kronor, har du RÅD att ligga så nära?' :devil:

Dock, stora, tydligt läsbara bokstäver på ev dekaler på släp, annars ska miffona lägga sig i häcken för att kunna läsa, tänk på det.
 
Sv: Rolig brodyr!

smart... jag har ju faktiskt en varningsgrej som lyser grönt - gult - rött när man kommer för nära... Den går nog att sätta upp på släpet, tyvärr tror jag sensorn inte reagerar på närmare än 1 meter, borde vara åtminstone 2 meter... hmm...

Det där med väggrenen var också bra :bow:
 
Sv: Rolig brodyr!

Det där var fyndigt..Och väl behövligt för fy hur vissa kör så fort dom ser en hästransport .

Såg en dekal för många år sedan ..kommer inte riktigt ihåg hur det stod. men nått i stil med.

"Häst med fart-Travare så klart"

:D
 
Sv: Rolig brodyr!

Ni får väll sätta upp på era transporter där bak "Kan ni läsa det här är ni för nära" :p
 
Sv: Rolig brodyr!

Jag borde isf brodera upp något med "Jag kan hoppa, men med matte e det sämre!"

Men rymms nog inte på ett schabrak ...

Annars "Jag är bättre än min matte" vore rätt kul ^^

Men skulle vilja ha det på schbrak? Har ni sett något "kort" och roligt på en hopphäst?
 
Senast ändrad:
Sv: Rolig brodyr!

Jag har också ett sånt märke, "Levande last, håll avstånd" typ. Gult med svart text. Syns riktigt bra, men vissa kan tydligen inte läsa utan ligger nära bakom ändå :grin:
Men många verkar fatta vinken :bow:

Det är dock fler som håller ordentligt avstånd, när man kör med bakluckan öppen, så att det verkligen SER att det är en häst i släpet..
 
Sv: Rolig brodyr!

För att få det mer kompakt skulle man kunnat brodera "enväxlad" :D det var min förra häst också!
 
Sv: Rolig brodyr!

*kl*

När jag var yngre ville min pappa ha text på min hästtrailer:
"Lek inte med maten" :D

Har bara sett en rolig brodyr

"jumboplats-prenumerant" (en ponny som gillade att stanna ut sig på första hindret) :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp