Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

Hahaha antigen dryg pappa, eller en med humor.

Hmm min stora valack borde ha "Nej jag är inte en giraff" på sitt täcke...han har så lång hals och står jämt med huvet i skyn, om han inte äter förståss, för han är ett matvrak också.

Eller tekniskt sett borde jag ha "Sponsrad av mamma+pappa" för det är jag ju, snällt nog! (av dom då haha)
 
Sv: Rolig brodyr!

kl
jag har funderat på att brodera " Varning! galet fux sto " på ett shabrak eller sätta bak på transporten (när jag fått en dvs). pollan brunstar nu och jagar runt min lille 30åriga ponny i hagen, tycker synd om honom, n_n 2 galna ston i stallet och båda brunstar.
 
Sv: Rolig brodyr!

och på en häst som sparkas så kan man ju ha ett skritt täcke men " varning jag sparkas" på, ser ofta folk som ignorerar rosetten i svansen och rider för nära på framridningen. eller "håll avståndet jag sparkas! " eller så syr man på en jätte stor rosett bak på ländtäcket, bara för att förtydliga sitt budskap^^.
 
Sv: Rolig brodyr!

Jag hade ju tänkt fixa ett schabrak med texten Jag vet att jag är snygg... på ena sidan, och på andra: .. synd bara på matte :angel::D
 
Sv: Rolig brodyr!

kl

Det schabraket jag använder mest vid dressyrträning är det broderat med Seriös skogsmulle. Det passar oss utmärkt. Skulle dock vilja brodera min jacka eller väst med Oseriös dressyrryttare. Men det känns onödigt. :p
 
Sv: Rolig brodyr!

Vet en tjej, vi kan kalla henne Eva, i stallet som hade ett schabrak där det stog "Eva med/och polle"

osäker om det står med sin polle, eller och sin polle....:confused:

Och några andra i stallet har på transporten "Team svensson" fast dom heter i svensson jag bara skrev det nu för det är ett vanligt namn :grin:


// en som ska fixa något roligt på jacka/täcke/schabrak när hon skaffat häst :idea: (mohahaha jag är över lycklig nu för jag ska iväg och provrida strax :love: behövde skriva av mig :D)
 
Sv: Rolig brodyr!

Just det passar ju så jädra bra till oss :D Nu gäller det bara att hitta lite pengar och någonstans där de fixar så'na roliga brodyrer, tyvärr har W redan fem schabrak och en vojlock, behöver inga fler, men det här får bli ett undantag :angel:
 
Sv: Rolig brodyr!

hade en sköthäst som hette Dunder, en nordsvensk, en gång för några år sedan. han gillade hoppning(vi tävlade lite). men han(/vi) hade dåliga dagar med och det blev plockepinn efter oss... gjorde ett schabrak iaf där det stod; Dunder och brak! på.xD :D

och skulle vilja ha lite tips!
har en islandskorsnings valack på snart 6 år, väldigt pigg och frammåt sak, fuxfärgad. OCH skulle vara kul att ha med antingen något med kor (han har en enorm fobi för dessa hemska varelser, inte så kul dock. men vi brukar skämta om det och det är just som "han med ko-skräcken" han är "känd" för.:p) eller just det att vi två brukar lyckas rida vilse liite för ofta. (båda har lika bra *host* dåligt *host* lokalsinne/orienteringsförmåga. och jag överdriver inte, haha...)xD han heter Gulliver, kallas Gullis.;)
 
Sv: Rolig brodyr!

laeikinois; ena sidan "jag behöver inte fråga om vägen" andra sidan "men matte behöver kanske?"
 
Sv: Rolig brodyr!

Det skulle också fungera, synd bara att W är den enda snygga i vårt ekipage, däremot en jag känner skulle kunna använda ditt förslag :D
 
Sv: Rolig brodyr!

*KL*

Jag ska en dag ha foljande...
en jacka med texten "Broiler Bitch"

..och en t-shirt med "Nuhu, i aint doin it!"

..for det sammanfattar mig o hastarna ganska bra. Hastarna ar vara mulliga sma broilers, jag ar bitchen.. o saval hastarna som jag sager Mycket ofta "Nuhu, i aint doin it!"
 
Sv: Rolig brodyr!

Det skulle också fungera, synd bara att W är den enda snygga i vårt ekipage, däremot en jag känner skulle kunna använda ditt förslag :D

haha jo samma här :D men tyckte de va så kul så måsta bara skriva dedä förslaget ^^
 
Senast ändrad:
Sv: Rolig brodyr!

kl av mej själv ;)

funderar allvarligt på att skriva "Full rulle, kanelbulle!" på en av mina hupparin (collage tröja eller va ni säger i sverige) tills jag och ponnyn skall på träningsläger i sommar, så de andra duktiga deltagarna får skatta lite

han är ett kallblod som är ganska lat och har just nu en liten kalaskula hehe, och jag är en ihopsäckad ryttare med långa ben ;)

blev inspirerad av Molle__ att skriva "seriösa skogsmullar/ seriöst skogsmulle ekipage", det skulle också passa oss utmärkt :D

någon med mera förslag? :)
 
Senast ändrad:
Sv: Rolig brodyr!

Ja hade sponsrad av pappa på hela bakluckan på min förra transport ;)
Funderar på att brodera unghästens ländtäcke ja bits fram o sparkar bak på mitten kan ja både sparka&bitas.
Eller: Ja kan göra va ja vill för matte älskar mig mest ändå på ponnyns täcke :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp