Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

kl

Min venninne foreslo for meg å brodere "Andrea Airlines" på jakken min. :p Jeg er tydeligvis kjent for å fly litt. Hesten min heter Sportsbar og skal ha "Risikosportsbar" på ene siden og "Jeg har ulykkesforsikring" på andre siden
 
Sv: Rolig brodyr!

Ett liknande uttryck av de du skrivit:
"That's queen bitch to you"

:D
 
Sv: Rolig brodyr!

Jag håller på att göra ett schabrak som det står "liten men tuff" till mitt medrytter russ:laugh:
 
Sv: Rolig brodyr!

Min sambo har fått en tröja där det står "Portabel stolpe" på eftersom han just alltid får agera stolpe som följer med och man kan binda fast hästen i honom och lägga saker på honom eller hänga å klänga på honom mm i stallet, tävling ja där vi nu är :)
 
Sv: Rolig brodyr!

"Röda faran" skulle kunna vara en passande brodyr på min fuxa, eller "Tjock och lycklig" som någon skrev.
 
Sv: Rolig brodyr!

Mitt sto skulle passa i typ "RödBettan" Då hon är både riktigt röd och en riktig kärring ibland. haha!
 
Sv: Rolig brodyr!

*KL*
Har under tråden kommit på tre brodyrer som jag skulle kunna tänka mig på täcken till min shetland.
Hel häst i halv förpackning

Sida 1
Mattes gurka...
Sida 2
Pussgurka!

Jag VET att jag är fin... Och jag älskar att höra det!
 
Sv: Rolig brodyr!

Jag skulle vilja ha ett schabrak/täcke som det stod "skenet bedrar" på, på min medryttarponny eftersom han är otroligt söt men beter sig som en rodeohäst på banan.:D

Och så skulle jag vilja ha ett till medryttarhästen där det står "det är Magmuskler!" på. :p Eftersom folk alltid frågar när hon ska föla :angel:
 
Sv: Rolig brodyr!

KL

Inte brodyr men... Jag har för mig att jag i ett repotage från Peter Markne såg att han hade en skylt i stallet med:
Save a horse, ride a cowboy.

Bak på en transport:
Kan du läsa det här ligger du för nära, bonnläpp/idiot liknande förolämpning.
 
Sv: Rolig brodyr!

På en tävling såg jag en extremt kort och tjock kvinna ha en uppochnervänd text på sin jacka där det stog "Please, flip me over" :p
 
Sv: Rolig brodyr!

KL

Åh va roligt att den här tråden är kvar! Va längesen jag läste i den :p

"Autobahn är för kärringar" va ju lysande :rofl: Fast jag skulle nog vilja ha "Motorsport är för kärringar", för det har jag t.o.m sagt till karlarna på jobbet vid ett par tillfällen :grin:

Annars så har jag en idé att brodera såhär på sidan av ett schabrak:
[The Red Pearl]
"This is a very fast mount"
(Näää vaddå, jag spelar inte World of Warcraft :angel::rofl:)
 
Sv: Rolig brodyr!

Bak på mitt släp har jag en skylt "Rädd häst, håll avstånd". Mina bekanta avrådde mig från att skriva "Levande häst" för kommentaren kom blixtsnabbt: "Levande? Det kan vi ordna snabbt... Vart är närmaste korvfabrik?"

Men jag skulle kunna tänka mig:
På schabrak: "Jag är vuxen, jag leker med maten om jag vill!"
Och givetvis på min 26 åriga urpigga shettisvallack: "Gentleman". För det är han verkligen!

Nått förslag till mina frieser?

Till den ena: Hon är ingen gångartstalang men villig, snäll, litar till 120% på mig, galen när hon brunstar, mycket vacker, osäker, reserverad... "Jag är i allafall snäll". Något bättre förslag?

Till den andra? Hon är dominant, nyfilken, läraktig, vig, pigg, med manen åt alla håll, bockig och stegrig... Med andra ord en intensiv dam... Kan öppna boxdörrar, knyta upp knutar och haka ner elstängsel. Tjejen som körde in henne kallade henne "Söt" eller "Liten" (hon är bara 160 cm) men tycker inte de passar riktigt här.
 
Sv: Rolig brodyr!

*kl*
Såhär i vårljuset spirar ju känslorna... Så jag har mer och mer börjat fundera på ett broderat schabrak/täcke till min 20-åriga valack (som bestämt sig för att kastrationen för 17 år sedan bara var en mardröm):

"Nybliven hingst, gammal casanova"
 
Sv: Rolig brodyr!

KL

i Ponnyakuten avsnitt 10 har ju en av killarna
"vår pappa är rikare än era!" på sin tröja.
:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp