Bukefalos 28 år!

Rolig häst på facebook

Twihard

Trådstartare
I januari cirkulerade en rolig hästvideo på fb med en fuxfärgad valack som stod framför en bil. Jag älskade den men hittar den inte längre. Vet någon hur jag kan hitta den?
 
Sv: Rolig häst på facebook

De var väl en privat film som delades? Har iaf sätt den nyligen men de var nog nån av mina vänner som delade den :)
 
Sv: Rolig häst på facebook

ja den delades flera tusen gånger uppladdad av någon. letar namnet på den personen eller videon så jag kunde visa min kompis :/
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 986
Senast: Stereo
·
Hästmänniskan Under en lång tid nu har jag känt att jag inte vill ha häst längre. Jag pratar nu inte månader utan snarare år. Problemet är att jag...
Svar
11
· Visningar
1 496
Senast: Keb71
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 570
Hästhantering Hej! Då jag försökt att läsa mig till att hitta till mitt ”problem” men hittade inget som riktigt stämde in på mitt dilemma. Här är lite...
Svar
9
· Visningar
1 758
Senast: Joro253
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Bärstol
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp