Roliga bilder frånt tävlingar!

Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Denna passar nog in här:

25731177.jpg

Det va en maskeradhoppning, det är därför ryttaren rider i en spindelmannendräckt.
:rofl:
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Ibland vill hon helt enkelt inte...
24564878.jpg

Är det bara jag som tycker domaren ser skadeglad ut!? :eek::rofl:

Och så bjuder jag på en liten film!
http://www.youtube.com/watch?v=wPhJ1f0xdHY
Kaos i manegen.. ja det kan man lugnt säga.
Min andra tävling någonsin så jag reserverar mig för hur dåligt jag är klädd, och för hur dåligt jag rider! :crazy: :o
Förhoppningsvis har det ändrat sig tills nu.....


Hahahahahahhaha,gud vilket gott skratt man fick sig åt det lilla monstret som kom förbispringande i hörnet! (;
Otroligt vacker häst på bilden, jag försöker odla en sådan där man på min isabellfärgade häst. Hur det går är ju en annan femma ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Jag gillar den häst hästen uttryck..
_MG_3866.jpg


..och den här ryttarens :D
_MG_3831.jpg
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Jag är mäkta imponerad av din pappa att han lyckas vid exakt rätt tidpunkt, och du är ju grym, att du orkar kämpa gång efter gång, du är numera min stora idol.
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

yep, det gjorde han. ;) vi flög fram i terrängen så den klarade väl inte trycket :angel:
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Tack! :bow::bow::bow:

Om man ger upp kommer man aldrig någonvart (inte med min pålla iaf:p)
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Har inga jätteroliga bilder (om man jämför med alla andras :D) men jag kan bidra med ett par från förra årets Hallandsritt. :D

1225048410_resized.jpg

1225100009_resized.jpg

1225101318_resized.jpg
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

*lånar en knapp*

jag behöver inte gräva så djupt i arkiven för att hitta konstiga bilder från tävlingar. Min kära mor är fotograf på samtliga

dscn0949_27795706.jpg

dscn0948_27795693.jpg

grym idé att fota när jag tar av täcket (?)
dscn0307_27795760.jpg

här skulle mamma propmt fotografera! varför vet jag inte, ni ser ju själva resultatet...
dscn0306_27795785.jpg

har jag vaknat måntro?
dscn0324_27795801.jpg

den här bilden är grym morsan :bow:
dscn1152_27795867.jpg

försöker nån "dopa" min häst med Fanta:eek:


ja det var bara ett litet urval!
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

KL

Lite bilder som min häst lyckats fastna på.
GetAttachmentaspxjpng.jpg

Oppe092.jpg


Också den klassiska:
Avtrilning.jpg
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Nja, han hoppade ur ett läge som var totalt katastrof och kom på att detta går inte så han satte helt enkelt ner frambenen igen :p
Klandrar honom inte, han skulle inte hoppat överhuvudtaget, men han är snäll ibland för snäll:grin:
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Här är en ganska skön bild på sonen och ponnyn, hur tusan de lyckas göra sig mindre söta båda två samtidigt och dessutom så finns det en fotograf där:D
P1150772kopieraSmall.jpg
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Ibland vill hon helt enkelt inte...
24564878.jpg

Är det bara jag som tycker domaren ser skadeglad ut!? :eek::rofl:

Och så bjuder jag på en liten film!
http://www.youtube.com/watch?v=wPhJ1f0xdHY
Kaos i manegen.. ja det kan man lugnt säga.
Min andra tävling någonsin så jag reserverar mig för hur dåligt jag är klädd, och för hur dåligt jag rider! :crazy: :o
Förhoppningsvis har det ändrat sig tills nu.....

Skrattade massor åt det lilla monstret som sprang förbi - då jag märkte den, vilket tog ett tag xD
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Oj, det kallar jag en riktig flygande avsittning :eek: Du gjorde dig väl inte illa?! Pålle ser minst lika överraskad ut som du måste ha varit :)
 
Sv: Roliga bilder frånt tävlingar!

Jo men det gick bra. Har faktiskt tänkt på det senare, tycker det är konstigt att jag knapp slog mig. Ja, han har fortfarande öronen framåt och tycker att "detta gick väll bra" :angel:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 244
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 644
Senast: Juli0a
·
Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 008
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Willes bilköpstråd
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp