Bukefalos 28 år!

ROSA -Tråden!!

Sv: ROSA -Tråden!!

KL
hemma gjort pannband :)
p2248365_75677059.jpg

libresse schabrak :D
dsc03971_72275265.jpg

equiline schabrak och lindor (och katt!)
p2278433_76284046.jpg
 
Sv: ROSA -Tråden!!

KL

Har inte så mycke grejer i rosa! Kanske skulle vara mer om jag hade en häst att ha grejerna på?

30549538.jpg


30549539.jpg


30549540.jpg
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Var ett set med grimma, grimskaft och flyveil, och så var det ju rosa, var bara tvungen att köpa trots att jag inte har någon häst!
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Tyvärr är sidorna som inte är fluffiga alldeles för hårda för min skavkänsliga gamla Lippa... :(
Därför får det ligga ytterligare 1 år eller 2, minst då hon "bara" är 27 år i år.....
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Hur satte du dit passpoalen? Sydde du för hand eller med maskin? Ja har försökt både för hand och med maskin men inget blir bra :/
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Det är inte samma sett, på mitt är hela nosen luddad + nacken, och så enbart insidan på flyveilen.. + att mitt är grått med rosa streck!
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Luddat precis som mitt....
Fanns att få i randat också när jag köpte mitt men jag ville hellre ha enfärgat grått
 
Sv: ROSA -Tråden!!

*kl*

Jag är inte något stort fan alls av rosa ponnyer. Har sett alldeles för många då jag varit ute & tävlat :p

Men nån gång skulle jag vilja ha ett par knallrosa ridbyxor & kanske nån annan rosa grej. Rosa detaljer kan jag nog också tänka mig ;p



http://www.youtube.com/watch?v=T-OhA9ac7iU

Film från maskeradhoppning då jag rider i den här klänningen:

foto-0626_80311284.jpg
 

Liknande trådar

Ridning (förlåt mig om jag lagt denna tråd på fel plats, jag är ny här på buke!) Att rida är bland det bästa som finns, men ibland känns det...
2
Svar
27
· Visningar
4 558
Senast: AW
·
Ridning Förra tråden låst så vi fortsätter i denna. Femke jobbar på bra. Nya övningar med mycket bommar och gymnastikhoppande och det blir...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
57 211
Senast: Andromedae
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
914
Senast: sorbifolia
·
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 661
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp