Bukefalos 28 år!

ROSA -Tråden!!

Sv: ROSA -Tråden!!

*kl*

har lite rosa till min shirehingst:angel: älskar rosa men är lite svårt att hitta saker som passar ((xf eller xxf på grimmor å 165-175 på täcken...)) ja kan inte förstå hur de inte kan tillverka mer stora fina rosa saker... det kommer ju sälja som smör när ja fått syn på dem:angel::rofl:

grimman



täcket (dålig kvalle men var så mörkt i stallet...)


och sen som jag inte har bild på är hans benlindor.. gammelrosa och ljus rosa har han å ett rosa schabrak med mulles kompis på!!
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Zolitas har det mesta i rosa, ska se om jag klarar av att ladda in bilder.
Har handlat detta där allt i rosa
Täcke ute rosagrå
Täcke fleece rosa
bett rosa
schabrak rosa
Träns rosa
Benskydd rosa
fleecelindor rosa
Matchat mig själv med
Ridbyxa rosagrå
Ridhjälm rosa
hälsn snuffsie
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Va är det för täcke och transportskydd? Köpta vart? Är på jakt efter ett täcke nämligen, eftersom jag är kääääär i dom rosa Amigo transportskydden :love:
 
Sv: ROSA -Tråden!!

*knapplån*
Jag har inte så mkt rosa saker, men jag har rosa benlindor, grått schabrak med rosa passpoal samt grått ridtäcke med rosa passpoal :D

16064760.jpg
Vart har du köpt dom grejerna? :) Jättefina ;)
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Tack :D De är köpta på Mustang Hästsport, under Rosa Bandet-veckan de hade. Så när jag köpte dessa grejer så sponsrade jag Rosa Bandet-insamlingen :D
Men schabraket och ridtäcket är ju Mias RS så de kan du beställa från någon återförsäljare. Benlindorna är något annat märke, vilket jag inte minns för tillfället... :angel:
 
Sv: ROSA -Tråden!!

HA.... Det var rätt åt honom....

Men ärligt talat blev han tyvärr lite svårhanterlig trots att vi kastrerade honom, så jag blev tvungen att sälja honom...

533803.jpg
 
Sv: ROSA -Tråden!!

*kl*
Sen har jag några lindor också, men känns som att det kommer bli mer sen.


Mini's första täcke...
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Åh vad är det för underbart ridtäcke ? :love:

Jag har ett rosa Mia RS schabrak med grå pp , även rosa lindor och en brunrosarutig grimma
 
Sv: ROSA -Tråden!!

har ett sådant här och ett linkande det rutiga som Brownix visade tidigare.
100_0981.jpg


Sedan vill dottern väldigt gärna ha den rpsa sadlen som finna på Ponnyprakts hemsida...:o;)




guuu vilket fint täcke!! vart e det köpt?? vill också ha :love:
 
Sv: ROSA -Tråden!!

hrm, det enda rosa jag har är, två st nosludd, här syns ett..
4483801.jpg


men lila har jag en uppsättning av, fast det handlade ju inte den här tråden om :p
15045333.jpg


får ju inte glömma min rosa borste!
9036975.jpg


och min rosa hovkrats :D
9036976.jpg
 

Liknande trådar

Ridning (förlåt mig om jag lagt denna tråd på fel plats, jag är ny här på buke!) Att rida är bland det bästa som finns, men ibland känns det...
2
Svar
27
· Visningar
4 576
Senast: AW
·
Ridning Förra tråden låst så vi fortsätter i denna. Femke jobbar på bra. Nya övningar med mycket bommar och gymnastikhoppande och det blir...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
57 376
Senast: Andromedae
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
936
Senast: sorbifolia
·
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 665
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp