Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lancet

Trådstartare
Nu vill vi se bilder på era rosetter :)

en bild på alla ni har och en på den/de finaste av dem

:bump:
 
Sv: Rosetter :)

kan börja med mina

2377465.jpg



de är nog de finaste..
2377429.jpg
 
Sv: Rosetter :)

Dom här bilderna är jävligt gamla. Hade en vägg till med rosetter men nu är allihopa nedstopapde i en låda. :D

IMGP0113.jpg
 
Sv: Rosetter :)

Om jag inte minns fel kom hon tvåa :d

Lancet och Rumpnissen: Herregud va mycket rosetter ni har :eek: Själv har man bara ynka 14 stycken, har inte ens tagit kort på dem :p
 
Sv: Rosetter :)

Jag var nog uppe i 140 st eller något sådant. Men nu är dom som sagt nerpackade. Inte roligt att ha uppe dom när man inte tävlar längre. :o

Du kommer i fatt vad det lider. ;)
 
Sv: Rosetter :)

haha, det kommer, detkommer, vi är ju lite äldre än dig ju :)

jag hade 150 när jag räknade de senats så där är nog några till nu:angel:
 
Sv: Rosetter :)

Jag har väl skrapat ihop hela fyra-fem st och de ligger i en låda nånstans:D
Första och enda med nuv hästen är den enda som finns på bild
1075.jpg


Har iofs ett tiotal till men det är från utställningar med morfars
shettisar och de räknas inte riktigt :p
 
Sv: Rosetter :)

Aah! Trodde det, men så tänkte jag varför är det gult där :p
 
Sv: Rosetter :)

haha, jo det är du inte ensam om :rofl:

Men både 1,2,3:an är gula o blå uppe i rosetten men sen skiljer banden sig..
 
Sv: Rosetter :)

Apropå inget :D, var din (f.d.?) ponny och tävlade i Bäckseda idag? Midnight Dancer alltså. Jag såg honom nämligen i ponnyförteckningen, men inte i startlistorna.. :)
 
Sv: Rosetter :)

ingen aning faktiskt, men tror inte det, ska kolla upp det :idea:

jag kommer inte in på deras hemsida?
 
Senast ändrad:
Sv: Rosetter :)

Okej, han är såld nu eller? :) Jag såg ju fram emot att se honom ju! :p Däremot såg jag Victovies gamla ponny!
 
Sv: Rosetter :)

haha, japp han är såld sedan förra sommaren.

De ska till Nf-sm med honom och det går ju i Vetlanda så det är väl ganska när då?

oo, var han fin då? har sett några bilder på han med hans nya ryttare och då ser han fortfarnde väldigt fin ut :)
 
Sv: Rosetter :)

Ah okej.. Jo det är ganska nära! När är Nf-SM? Kanske skulle åka och kolla.. :)

Ja han va jättefin, särkilt steget! :love: Men han såg bättre ut på framridningen än på banan, tyckte jag iaf. Inte samma flyt där.. jag slog dom faktiskt med nåra poäng, det trodde jag verkligen inte! :p
 
Sv: Rosetter :)

Haha okej :) Vilken ponny rider du då? vad fick du för procent?

NF-Sm är sista helgen i Juli :)
 
Sv: Rosetter :)

adnamA skrev:
Apropå inget :D, var din (f.d.?) ponny och tävlade i Bäckseda idag? Midnight Dancer alltså. Jag såg honom nämligen i ponnyförteckningen, men inte i startlistorna.. :)

Dylika frågor passar utmärkt att ta via pm eftersom det inte handlar om ursprungsfrågan över huvud taget.

/B_A_L, moderator
 
Sv: Rosetter :)

Man kan ju hoppas på det iaf :d Siktar på att kvala nationellt nästa år, men vi får se hur det går :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När det är tävling på Solna fältrittklubb agerar Leon Rhodin parkeringsvakt. Han vill belöna ryttare som tar väl hand om sina hästar och...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde i helgen bästa rehabiliteringen när han agerade ponnypappa åt sonen Bill Fredricson som plockade blågula...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 069
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Hästnyheter Så många fina och juliga bilder vi fått in till redaktionen när vi skulle utse Hippsons alldeles egna julhäst 2023! Vann gjorde fina...
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp