Rosetter :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rosetter :)

Hej tänkte bidra med lite rosettbilder :) På bilden så saknas det några stycken då bilden är några månader så för tillfället äger jag 15 st rosetter med några plakat //MW :bump:
reosetterred.jpg
 
Sv: Rosetter :)

Här är min lilla men stolta samling!!

P1000640.jpg


Den som betyder mest är den röd-blå rosetten, det var den första på destiny, sen även dom två stora rosetterna(eller det är fem,:p )

Sen en av dom gul blå som var den sista tävlingen på mitt russ, som jag van;)
 
Sv: Rosetter :)

*lånar knapp*

Under mina mest framgånsrika tävlingar så tävlade jag min kompis ponny. Tror att vi skrapade ihop runt 10-20 rosetter. Dom har dock min kompis, men den rosett som betyder mest för mig är den här:

Jag var 9 år och red en ridskoleponny som hette Skorpan runt i en 30 cm clearround och fick den här. Min allra första rosett. Kan ju tilläggas att jag saktade av till skritt i kurvorna för att det inte skulle gå så snabbt.

rosett.jpg
 
Sv: Rosetter :)

Hej här kommer en uppdatering på mina nuvarande rosetter, tyvärr så är inte plakaten med nu då dom har flyttat upp till stallet... För tillfället har jag 15 st, alla är tillsammans med mitt russ sto. För hoppningsvis så blir det mer nästa år då stora hästen ska börjas tävla i hopp och dressyr. // MW:rofl:
rosetter.jpg
 
Sv: Rosetter :)

här är min lilla sammling rosetter + några av priserna.

6668648.jpg


några som jag inte har satt upp än. måste fixa om lite. :D
6668650.jpg

(vasen i bakgrunden är min största stolthet :love: )

lite pokaler + 2 rosetter och maskoten i Bakgrunden :love:
6668649.jpg


dom finaste ;)
6668647.jpg
 
Sv: Rosetter :)

ingen som har rosetter från min älskade klubb mälarhöjden i sthlm? :confused: :cry:


:bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När det är tävling på Solna fältrittklubb agerar Leon Rhodin parkeringsvakt. Han vill belöna ryttare som tar väl hand om sina hästar och...
Svar
0
· Visningar
355
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Peder Fredricson gjorde i helgen bästa rehabiliteringen när han agerade ponnypappa åt sonen Bill Fredricson som plockade blågula...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Gunnar
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 229
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Hästnyheter Så många fina och juliga bilder vi fått in till redaktionen när vi skulle utse Hippsons alldeles egna julhäst 2023! Vann gjorde fina...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp