Bukefalos 28 år!

Rundsytt Gold medal Alecto, byta Nackdelen?

firren

Trådstartare
Har ett nytt rundsytt Gold Medal Alecto träns hemma från Hööks men gillar inte delen som sitter i nacken.
Har ni några tips vad man kan göra? Ni som har detta träns, har ni bytt det?
 
Jag har ett Alecto och nackskyddet är ju skitdåligt! Kan tipsa om att Mountain Horse har ett brett anatomiskt i läder ganska billigt. Otto Schumacher har också ett anatomiskt, men betydligt billigare.
Duger det med ett vanligt "rakt" har bland annat Passier, OS och Stübben modeller i läder.
 
Har ett med och det hänger bara i skåpet för stör mig på nackstycket. Så tackar för tipsen med :)

Nån här som bytt pannbandet? Hur lyckas man :p verkar lite klurigt.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 430
Senast: zarmino
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Lisalei
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 657
Senast: Linta
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 047
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp