Runt Porto

Båttur längs med Dourodalen och ta smalspårig järnväg hem tyckte jag var trevligt! En kan känna sig sjukt ung då dessutom, för det verkar vara ett lokalt pensionärsnöje 🙂 Livraria Lello är en cool bokhandel, var dock beredd på att fler tar selfies där är faktiskt kollar på böcker. Och avsluta med ett gott portvin och chokladtårta på Café Majestic
 
Jag har varit på konferens i Porto en gång. Det enda jag kommer ihåg var att vi var på rundtur och provade portvin på Sandeman Cellars (eller vad det nu hette, Sandeman var det iaf). Kommer ihåg det som trevligt, men var rätt längesedan.
 
Jag har varit på konferens i Porto en gång. Det enda jag kommer ihåg var att vi var på rundtur och provade portvin på Sandeman Cellars (eller vad det nu hette, Sandeman var det iaf). Kommer ihåg det som trevligt, men var rätt längesedan.
Jag kör bil så provade inte men har köpt med en liten flaska hem. Det blev mest att jag strosade runt, mysigt men mycket folk! Åt gott och hade det fint helt enkelt.
20230708_125431.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 100
Senast: Jeps
·
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
566
Senast: FrDrake
·
Tjatter En personlig tränare här där jag bor har ett utegym där hon kör gruppträning ute året runt. Hur klär man sig för att träna utomhus mitt...
Svar
11
· Visningar
633
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Jag har en Samsung A53 och kan inte räkna ut hur jag ska få ljudaviseringar för sms... I inställningar har jag aviseringar för ljud och...
Svar
14
· Visningar
556
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp