Så ändras det färger igen?

Lycanthrope

Trådstartare
Eller? :rofl:
Vad ska det bli denna gång?
När kommer man vänja sig?

Jag som nyligen lärt mig leva med dessa färger :)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

ja, och det är inte vackert!
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Blått är snyggt. Men kanske lite o-buke-igt? Antar att de svårläsliga blå länkarna mot blå bakgrund kommer bytas ut.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

:rofl: vad paff jag blev!
Lite annorlunda men jag skulle nog kunna leva med ett blått buke :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

fler än jag som märker :D

jag tror det kommer bli bra i slutändan, men om det enbart är dessa linjer/rubrikhuvuden som ska vara blåa passar det nog inte så bra ut. men jag gillar de blå nyanserna, så om det blir mer enhetligt över hela buke kommer jag gilla det! men jo, svårläst är det just nu, antar dock att det inte är färdigt :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Det blir säkert bra till slut. :D Men nu trodde jag att min dator fått allvarliga problem, haha.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Eftersom att annonssidan har gjorts om helt, så måste det ju ändras lite här också :rofl:

Jag avvaktar att kommentera resultatet för jag tror att ändring pågår just nu...;)
Fast blått gillar jag (men kanske inte tillsammans med vissa andra färger!)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*KL*
Vil ha någe nytt o inte den tråkiga färgen som e nu.. Kanske lite juligt:rofl:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Eller hade det inte vart ännu bättre om man skulle kunna ändra färger sj.. :idea:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Är det bara jag som inte fått ngn annan färg. Jag har den gröna och gulaktiga sidan, har inte sett skymten var ngt blått:crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
498
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 046
Senast: Wingates
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
732
Senast: Caoimhe
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp