Bukefalos 28 år!

Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

Färgen idag var inte alls tänkt att komma in. Jag installerade en helt annan sak, som gick in och petade i just dessa färger. Så fort jag upptäckte det och hann lade jag tillbaka de gamla.

Jag har funderat på att ändra lite på färgerna igen, men just nu håller jag på med lite andra saker som jag kan tänka mig att fler anser viktiga. Hoppas återkomma om detta snart. ;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

På några andra forum som jag tror också är Vbulletin, har jag för mig att användaren själv kan välja färgschema? Har man inte kunnat det här också? Eller pratar jag i nattmössan helt nu?
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jo lite har jag ändrat, men bara pyttelite ;)
Troligen kommer det kanske några små ändringar till, men några större tror jag inte att jag vågar mig på nu, det brukar bli sånt liv här då ;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Ja nu ändras det minsann. Det är väldigt VITT.... :crazy:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Rosa..?!
Nej men Vit/grönt/sand
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jo jag kom fram till det sen att det inte alls var rosa när jag såg det på en större yta...
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*kl*

Jag tycker fältet där avatarerna och det är kunde få vara mörkare, nu smälter det ihop för mycket.

Honung; Jo, jag har för mig man kunde välja färg på buke för flera år sedan. kommer ihåg jag hade nån mörkt blågrön variant ett tag, men bytte snart tillbaka till originalet:)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag har tagit bort det vita och återgått till det som var tidigare bakom texten. Skriva på skärmen om det är för ljust ;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Nu är färgerna bra tycker jag! Ljust och fräscht, utan att det är för ljust. Iofs. har jag nästan redan glömt bort hur det såg ut innan, men... :o
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Säg till när du är klar med färgbytet så kan jag ändra bakgrundsfärg till min avatar :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*kl*

En liten uppljusning :) Men jag noterar att den gröna (??) färgen längst ut på kanten till vänster, och den som är mellan inläggen o snabbsvarsrutan inte stämmer överens :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

I min dator är det väldigt vitt o dessutom gör det ont i ögonen o titta på detta
 
Sv: Så ändras det färger igen?

:crazy: Den gröna färgen ovanför o under inläggen är verkligen inte snygg :crazy: Den är lite äckelgrön :angel: den till vänster är mycket snyggare :angel:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Som motvikt till allt gnäll så vill jag bara säga att jag tycker att det ser alldeles jättebra ut.

Om man tycker det är för ljust så finns det reglage på var och ens skärmar där man korrigerar kontrasten. (vet ni om att det optimala avståndet från öga till skärm ligger mellan 40-60 centimeter från ögat och att de allra flesta sitter bara 20-30 centimeter ifrån. Back, back back alltså! Då ska det inte sticka lika i ögonen. *tips*)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
523
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 118
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 349
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
779
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp