Bukefalos 28 år!

Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

Nu är det snyggt! Nu när den gröna färgen flyter samman o är samma färg hela vägen runt :)
Jag tycker inte att det är jobbigt ljust, men så sitter jag säkerligen 70 cm eller mer, ifrån min skärm.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag känner mig lite hemtam här nu...i min förra bostad renoverade vi toaletten och satte upp pärlspont med en list i midjehöjd. Det blev tre färger alltså: 'Tårpil', överst, 'lök' på listen och 'äggskal' i nederkant.
Precis som här alltså! ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag tycker ditt pillande är jättebra. Förändringar är kul. Men jag skulle uppskatta en mer radikal förändring. Rött, mörkt grönt eller blått skulle vara roligt. Börjar tröttna på allt gult å blekgrönt. :)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag har inte tid med en månads bråkande om de hemska nya färgerna just nu ;)

Även dessa små förändringar fick några att gå i taket ;)

Denna gång ville jag bara göra sidan lite ljusare. Höstfärgerna skulle bort ;)

Om någon vill lägga lite kvalificerad tid på att ta fram ett annat färgschema för sidorna får ni gärna göra det. Ni kan återkomma under Bukefalos hjälp med länk till några bilder eller testsidor som visar hur det ser ut.

Om många verkar gilla det kan det kanske ändras.
Jag tar tacksamt emot all hjälp.

Sedan är det i och för sig så att Bukefalos kopplas rätt hårt till det bleka gula och gröna. Men det kanske kan ändras.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Åhh snälla snälla mörka ner den ljusa färgen en aning. Det har blivit så ljust att jag får ont i ögonen när jag ska läsa mot den svarta texten :( Jag blir bländad...
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Du kan ändra färgerna på din egen skärm med hjälp av konstrasten mm... Dessutom hjälper det som nån skrev att sitta en bit ifrån skärmen... Jag har den nästan en meter bort från ögonen det är skönt det...
 
Sv: Så ändras det färger igen?

kl.

Men inte nog för att det ändras färger.
Nu är det RUT-nät oxå. Hua!
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag bönar och ber vår käre Gunnar om att inte ha så ljusa färger i trådarna.
Det sticker i ögonen när jag läser :o
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Det var väl.. ok...


men bakgrundsfärgerna bränner hål i min näthinna :angel:

lite mer... jul mys tack.

Rött,grönt och vitt. Come on!


Jag har väääldigt dova färger?!?
Rutmönsret störs jag väl inte så av, iaf inte i trådarna. Men däremot i uppställningar blev det liiite för mkt. Vanesak?
 
Sv: Så ändras det färger igen?

jaa.. linjerna gjorde sig bra inne i trådarna tycker jag i alla fall.

men färgen vet jag inte..
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Ser fint ut nu, kanske något för ljus i själva inläggsrutorna, där den här texten står. :p
 
Sv: Så ändras det färger igen?

kl

Att ändra färger om än så lite är alltid lika roligt, det blir alltid många omedelbara reaktioner. Jag skall "leka" lite till ;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Det är alltid roligt när man kan glädja någon, så enkelt. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
523
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 118
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 349
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
769
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp