Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

Förändringar är bra, men... näe detta blev bara sämre. Ser ut som en nybörjarhemsida.

Enda färgen som möjligen skulle gå ihop med mörkrött är kanske ngn grå nyans, inte den (tokfula) gröna.

Edit: Plötsligt lägger man dessutom märke till det vita i kanten på de blåa svara-knapparna.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*kl*

Ehh, rött?

Jag ser att många tycker att det här är snyggt, och kanske är jag lite udda. Men det hänger inte ihop alls.

Tokmörkrött med mild grön och beige. Nä. Lite amatörmässigt, om jag får vara ärlig. Första reaktionen blev - men gud...!

Norrland
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Kan tyvärr bara instämma i ditt inlägg. Känns som någon färgskala som man hittat på ett mörkt ställe:crazy:Det skär sig fullkomligt.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag blir vansinnigt trött i ögonen efter bara några minuter med den här färgsättningen, men, det kanske är Gunnars avsikt :idea:

Om folk inte orkar vara inne så länge i taget minskar trycket på servern :angel:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Men ändra inställningarna på din egen skärm så det blir bra för dig...
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag blir vansinnigt trött i ögonen efter bara några minuter med den här färgsättningen, men, det kanske är Gunnars avsikt :idea:

Håller faktiskt med, man blir trött i ögonen. Den ??? gula färgen mot vitt är inte lyckad. Man ser knappast några linjer alls hoppas det blir bättre.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Du kanske har hittat skärmens inställningar... ;) ;) ;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Förändringar är bra, men... näe detta blev bara sämre. Ser ut som en nybörjarhemsida.

Enda färgen som möjligen skulle gå ihop med mörkrött är kanske ngn grå nyans, inte den (tokfula) gröna.

Edit: Plötsligt lägger man dessutom märke till det vita i kanten på de blåa svara-knapparna.
såg att det kommit en ny "svara på detta"-knapp, som matchar såhär i juletid :D :bow:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Eller hur!

(För övrigt så blev mitt förra inlägg nog lite felformulerat, men jag tror det framgår vad jag menar i alla fall. :p)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Nu är allt bra :), bortsett från att färgen (den bescha, eller hur det stavas)som är bakom Hästnytt, Bildgalleri, Hästlänkar dvs kategorins överskrift(och över inläggen där tiden står ser jag nu) är lite väl ljus i mitt tycke.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

såg att det kommit en ny "svara på detta"-knapp, som matchar såhär i juletid :D :bow:

Ja, dessutom med ny funktion (tror jag). Förut svarade man väl på det sista inlägget i tråden när man använde den knappen? Nu verkar det som att man svarar på det översta inlägget på sidan man har uppe. (Eller har det varit så hela tiden? Jag brukar inte använda de knapparna.)

Funktionen är logisk så länge man är på första sidan, men med längre trådar blir det ju konstigt om man inte inser att man svarar på ett inlägg mitt i diskussionen.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

En miss av mig ;) Nu är det som det var tidigare, jag är dock ganska tveksam till om det är mer vettigt. (Översta Svara på detta, svarar på första inlägget på sidan. Nedersta svarar på det nedersta)

Kanske skulle de tas bort helt, möjligen skulle de vara kvar om det svarade på tråd-startarens, det första inlägget. Jag vet dock inte om det går att fixa till.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

det tycker jag vore det bästa! att de knapparna alltid svarade TS, och annars får man använda respektive inläggs svara-länkar... om det går vill säga.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
498
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 045
Senast: Wingates
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
730
Senast: Caoimhe
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp