Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

vad olika man kan tycka egentligen :rofl:

*kl*
jag tycker verkligen att det blir för starkt med den här gröna. när det är stark grön OCH stark röd så blir det så uppenbart att det beigegula inte passar in. det blir som hål, typ... väldiga kontraster.

om man däremot har blekgrön, blekgul/beige och så den jättefina röda så funkar det röda som nån sorts accentfärg, en fin detalj liksom, och då blir det snyggt!

men ja, jag antar att jag får böja mig för massan om alla andra tycker det här är fint.. sålänge det bara är över jul ;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Det är jättefint nu ju ! jag stör mig lite på att det röda inte är samma nyans som det röda på loggan :P men det är petitesser.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Nej det orange var bäst hittills. detta var för starka kontraster. Annars så tycker jag fortfarande mitt förslag e finast faktiskt. :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Vad ni klagar. :angel: Ska vi inte ge Gunnar lite vila nu? ;)

(Nu är väl den gröna inte lika skarp längre, btw?)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

jag klagar inte, jag ger konstruktiv kritik, och beröm lite om vartannat ;)

ja, den här gröna gillar jag :love:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*funderar*
Var det inte denna innan? *kliar mig djupt i hårbottnen*
Njae..*filurar*

Okay, detta var bättre än den mörkgröna. (Jag ger mig:rofl:)

Så kan vi plocka bort den äckliga ljusrosa färgen i avatar boxen?
(vad heter den lådan där infon om användaren finns?)

Vart tog snöflingorna vägen?:angel::love::love:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

nej, inga snöflingor! otäcka, rörliga animationer eller vad det nu är vad ni vill ha tycker jag är så tacky :p
 
Sv: Så ändras det färger igen?

JAA, denna färgen.

Såg nu ovanför buke pållen att det skiftar i färg!
*lagom vimsig*:D


Snöflingor.:angel:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

STOPP HÄR NU GUNNAR! (höll på å skriva gumman...hihi) detta blir strålande! GOD JUL PÅ DIG! :D:bow::bow::bow::bow:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 045
Senast: Wingates
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
735
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 263
Senast: Puffindog
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 376
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp