Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

bra! :bow: :D
det enda jag skulle vilja ändra på nu är att färgerna inte stämmer allra längst upp, i menykolumnen och stora rutan.. (den gröna färgen alltså)

men.. har jag fått snurren eller börjar inläggsrutorna skifta i blått? :confused:
hmm, kanske är min skärm som visar lite olika nyans när jag vinklar den... :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*kl*

Den här gröna färgen är mycket behagligare för ögonen i allafall... Jag brukar inte ha problem med färger men den andra gröna stack verkligen som nålar :crazy:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

jag vet :D
eller ja, jag kan känna mig lite klagande ibland, men jag har ju en åsikt och är inte rädd att uttrycka den, så att säga.

jag tycker det är RUSKIGT snyggt nu, även om det tog sin lilla tid :D känns som om färgerna passar så himla bra ihop, det är välmatchat helt enkelt :)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Det tar alltid lite tid att få ihop färgerna när man väl börjar ändra, allting hänger ihop och måste fungera på alla delar av Bukefalos.

I vilket fall som helst är jag nöjd för denna gång och rätt många av er verkar nöjda också. ;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

jaa, det är ju en sak för oss att sitta här och säga hur vi vill ha det, men att sen hitta rätta nyanserna, och få med alla delar som ska färgas om... och det kan vara nog så svårt i huvudet, att sen koda om allting också.. jag avundas dig inte ;)

men ja, nu är det kanon! :bow:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Det tar alltid lite tid att få ihop färgerna när man väl börjar ändra, allting hänger ihop och måste fungera på alla delar av Bukefalos.

I vilket fall som helst är jag nöjd för denna gång och rätt många av er verkar nöjda också. ;)

PERFEKT! :love::love:
julade till min avatar lite, inspirerad av julbuke :angel:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

:bow::bow::bow:

( Sambon tycker jag är totalt galen som kan tycka att ett forum kan vara så roligt, har skrattat om vart annat hela kvällen bara för färgerna på forumet.. Och han frågade varför jag skrattar, svar fick han-och ja, jag är nog rätt lätt road och han tycker jag e totalt tokig! :D)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Fick en smärre chock när jag öppnade buke nyss....Men jag gillar det! Jättesnyggt!!! :bow:

//Alice
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Det ger lite lagom julstämning tycker jag.

Sen tycker jag personligen att det är lika roande varje gång du gör ändringar, folk blir som galna och springer runt som yra höns innan det ens gått tre minuter med något nytt. ;)

God jul på dig!
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*kl*
Bra jobbat Gunnar! :bow:
Så här snyggt har Buke inte varit på länge (eller är det kanske nyhetens behag?). Gillar speciellt de röda ramarna!
Sen måste jag säga att jag tycker att du är otroligt modig som ens försöker dig på att ändra färger på Buke. Man kan ju bli mordhotad för mindre :rofl:.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Det ser ut som om Ernst har varit här.
"Alla dessa härliga färger i en skön harmoni"
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Du har gjort min dag:bow: Buke är perfekt nu! & du , julen varar fram till påska:D

God Jul Gunnar:love:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag gillar faktiskt det här. :idea:-lampan Tycker det röda stör något iom att det är sån kontrast mellan färgerna, men det är bara för att man är ovan. Men det vita är fortfarande för ljust. :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
498
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 046
Senast: Wingates
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
731
Senast: Caoimhe
·
Kläder & Bli fin Jag funderar på att färga en klänning röd (från blå). Problemet är att jag bor i lägenhet och känner mig inte helt pigg på att köra den...
Svar
11
· Visningar
735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp