Bukefalos 28 år!

Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

nu tycker jag det är snyggt! :bow:

jag gillar det röda (även oom det kunde vara något mindre skarp nyans, och de röda ramarna ger lite struktur. alla färgerna funkar fint ihop nu tycker jag :)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Ja, jag kände att jag var tvungen att uttrycka mitt stöd efter att alla andra var råneggo. :p
Fast nu blev det ju grönt istället...
 
Sv: Så ändras det färger igen?

ja, jag såg det... :(
jag gillade det röda juuu!
fast, jag hade gillat ännu mer om det röda som var, hade varit samma röda som i loggan. som det var nyss skiljde det lite i ton, och det störde mig :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

andra gången idag jag missar när han leker som mest.. nu är det bara lite grönt.. attans :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Vilka detaljer :D
Men ja, jag vill också ha tillbaka det röda, det var mycket... gladare!
 
Sv: Så ändras det färger igen?

precis!

den här gröna gillar jag inte alls, inte utanför buke heller. ful, mossig skogsgrön utan nåt kul i...
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Kl*

Som jag sa tidigare, varför ändra ett vinnande koncept? :devil:

Det röda var bättre än den här gröna nyansen som är nu i alla fall.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

kl


seriöst buke ser ut som en uppbrändskog. grön-grå daskig.
nu får faktiskt gunnar ta och gå i skola och lära sig vilka färger som framhäver varandra och inte gör det för det här funkar ju inte.

*as neggo*
 
Sv: Så ändras det färger igen?

nu tycker jag det är snyggt! :bow:

jag gillar det röda (även oom det kunde vara något mindre skarp nyans, och de röda ramarna ger lite struktur. alla färgerna funkar fint ihop nu tycker jag :)

Jag tycker också det var snyggt när det var rött. :):bow:

Men Gunnar kan ju inte göra alla nöjda.. så han borde nöja sig med att göra oss nöjda. :angel:;)
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Ja nu är det röda ramar :)
Nu börjar det lika något, juligt.
Sen ska hästen ha en jul-luva tycker jag.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

jag tycker dte var snyggt nu när det var grönt. :D fast jag såg aldrig det röda hlr .. :p
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag tycker att den gröna färgen var mysig, och det blev snyggt och juligt med de röda ramarna. Stör mig dock så otroligt att inläggen osv. är i helt annan opassande färg.


Gunnar - jag röstar på att allt ska vara rosa!!:angel:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
532
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 139
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 451
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
798
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp