Bukefalos 28 år!

Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

Jag gillar de röda ramarna med det gröna och framför allt gillar jag att rutorna runt trådarna är borta.

Fräscht.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*kl*

nu börjar jag kunna stå ut med det, med de röda ramarna! :bow: :)

och en tomteluva på hsäten vore kul :D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

detat va mkt bättre.. men tycker det e liite för rött... men mkt bättre med grå (ram) istället för grön..
 
Sv: Så ändras det färger igen?

*kl*

Jag börjar tro att Gunnar fixar med färgerna bara för att retas lite med alla som blir så upprörda.:angel::D
 
Sv: Så ändras det färger igen?

kl.

ska det vara rött, så skulle det nog se mera enhetligt ut med dom röda ramarna som nyss togs bort.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Argh, inte så mycket rött - det flyter ut och är jobbigt.
Snälla Gunnar bara röda ramar - det var jättefint.
 
Sv: Så ändras det färger igen?

grått o rött e fint tillsammans.. memn inte det hemska gröna...
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Den som är van att utveckla webbsidor med stylesheets kan själv experimentera med färgerna. Man redigerar helt enkelt css-filen som bestämmer hur en webbsida ska visas.

Det finns flera sätt att göra detta på. Jag känner till CSSMate som är en plugin för webläsaren Firefox. Det finns säkert flera liknande verktyg. I CSSMate får man upp webbsidans css direkt i ett sidofönster i webbläsaren, och kan enkelt ändra färgkoder och annat. Resultatet syns direkt. Problemet är bara att det kan vara väldigt svårt att förstå vilka rader som styr vad på skärmen.

CSSMate: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4187
 
Sv: Så ändras det färger igen?

kl

Dumma mig som varit ute å shoppat julklappar när det hänt så mycket spännande på buke under dagen.

Har gjort lite enkelt hur jag tycker färgerna ska vara. Den är inte så noggrann. Så all blåa länkar m.m ska vara svart å allt ljusgult ska vara vitt.



tempbuke.jpg
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Jag tycker att färgerna är jättebra som de är nu! Fast jag skillade det som det såg ut förut också (mer rött och mörkare grönt?, haha jag har redan glömt).
 
Sv: Så ändras det färger igen?

inte orange! Det är juuul!

Btw, någons tidiagre förslag på rött, grönt var jätte fint!
 
Sv: Så ändras det färger igen?

jag vet inte om jag gillar eller ogillar, mest... what's up with that :D

fast alltså, jag ska egentligen hålla tyst, för jag vet att hade jag varit i gunnars kläder hade jag stängt ner buke i ren frustation för länge sen, eftersom ingen någonsin blir nöjd :rofl:
 
Sv: Så ändras det färger igen?

Nja stäng ned var väl lite o ta i, men radera användare på löpande band.:angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska köpa en ny sele till min aprikosröda dvärgpudel som när solen lyser ser gyllene ut i pälsen. Jag har nästan bestämt mig för...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Sel
·
IT & mobiler Jag loggade ut från fb och behövde logga in igen. En avisering skickades där det stod att någon i Ljungskile nyligen försökte logga in...
Svar
4
· Visningar
541
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 156
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Av "anledning" började jag fundera på saken. Hur ofta brister du som vuxen ut i gråt? Ibland? En gång per år? En gång i veckan? Aldrig...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 584
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp