Bukefalos 28 år!

Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

Åh tack! Det skulle verkligen hjälpa skitmycket!

Partille är inte så långt härifrån och det är bara att åka med bussen och hämta!

Jag rustar gärna upp den med glädje!

När kan jag hämta den?:D
 
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

Jag har en Urban Jungle, årsmodell -04 innan de kom med de ledade handtagen så det finns mindre som kan gå sönder. Det är en himla lätthanterad vagn och ursmidig att köra med och lasta, blir helt platt och väger lite.

Inte ny som sagt, jag funderade just på om jag skulle ta mig samman och tvätta (den minst sagt leriga) klädseln och putsa upp resten så den blev säljbar. Den är lite bucklig i aluminiumplåten fram, och de små skruvarna i underredet är rostiga men den ser ändå cool ut om man inte tittar jättenära. Finns ny originalåkpåse med, varmt och skönt.

Vill du ha den? Den är gratis om du sanerar den själv :D Den kan åka med till åtminstone Partille där Vidars pappa har butik.



Underbara människor det finns på buke!!!!!!!!
 
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

Det tycker jag med, då jag skulle behöva en annan vagn åt min son!

*fnys*! Köpte ju den satans vagnen han har nu helt ny för att slippa (!) behöva köpa en ny snart igen....

Tack, tack, tack så mycket Silverkedjan!:love:
 
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

Vidars pappa åker varannan vecka härifrån oss i Karlskoga ned till Lerum/Partille, nästa gång borde vara 23 mars. Om inte sambon kommer på att vi måste åka till Gbg på lördag :D vi har ett gammalt tillgodohavande i en möbelaffär i Mölndal som riskerar brinna inne och nu när vi ska flytta får vi kanske plats med något :p

Återkommer i ärendet!

vilken storlek på regnkläder? *blänger på berget av osorterade urvuxna kläder*
 
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

92 har han i vanliga storlekar iallafall:p

men du kan ta min hotmail, eller du hade den redan? så kan du få mitt mobilnr, så kan vi bestämma när och vart!

återigen tack så jättemycket!:love:
 
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

Åh du kommer att bli supernöjd med en Urban Jungle ( inte alls partisk ), jätte smidig och bra vagn för all terräng :D
 
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

japp, den bör vara 1000 ggr bättre än skräpet loke har nu som faller ihop bit för bit!

är så glad:D

tack Kedjan!
 
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

Ja vagnen är praktisk och mycket (pinsamt mycket) lortig :angel: Varför geggar barn in banan i klädseln på suffletten :o ?
Den har varit med på ett par flygresor och är redan lite tilltufsad så man behöver inte vara rädd om den. Gillar du den inte så kan du ju pimpa upp den och sälja, och köpa en annan på blocket (där jag så klart köpte denna).

Vi har gått över på (blocketköpt) Brio Sitty men de passar bättre för större barn som inte behöver vila i vagnen.

doglover, jag har inget bredband (provsurfar nu en mobil snigelvariant i sambons laptop) och kommer inte åt den datorn där mina gamla grejor finns så mejla gärna mig igen på timmisen@hotmail.com !

Regnkläder runt 100 cl finns säkert, de har Eskil just vuxit ur.
 
Sv: Så irriterande! Behöver köpa ÄNNU en ny vagn!

Köp och sälj får ni klara av på PM eller på radannonserna!

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp