Så otroligt arg, ledsen och besviken! (långt, och förmodligen virrigt)

Jag håller med @cirkus som bror verkar han inte vara mycket att hurra förr. :(

Men jäkligt bra av dig att du kom iväg! Att du lösta alla problem som uppstod och var med för din egen och din pappas skull. :)
 
@Pilot - det fanns liksom inget alternativ kände jag, var beredd på att det skulle bli jobbigt...men det här...näe. :crazy:

MEN det positiva i eländet är att jag skrev med en kusin precis nu ("farbrorns" dotter) och hon förstod precis exakt hur jag menade, vi var rörande överens om att de var skrämmande lika och att vi skulle försöka få bättre kontakt med varandra istället. Det känns bra :) (farbror är riktigt jävla jävlig mot henne, och alla andra som av en eller annan anledning inte duger för honom...)
Vi har sådan spridd släkt så ingen känner någon typ (konstigt...? :grin: ) och inga umgås frivilligt ungefär.
 
Jag tror att det kanske är så att det finns ett par rötägg i släkten som verkligen sabbat för er alla som är vanliga bra människor. De har styrt och ställt och tagit så mycket plats att ingen annan kunnat få utrymme. Nu börjar fasaderna sakta spricka och i bästa fall så blir de ensamma och ni andra kan bli lite starkare tillsammans.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 950
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 553
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 387
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp