Sadel som liknar prestige versaille?

Bison

Trådstartare
Den modellen med 35 i vidd ligger bra på nya hästen. Jag gillar inte alls sadeln och vill helst ha något annat.
Vad kan tänkas passa?
Hästen har ganska hög manke och lite svängd rygg.
 
Sv: Sadel som liknar prestige versaille?

Undrar också vad du inte gillar? Är väldigt sugen på en sån eftersom den är byggd på samma bom som Golden Star tror jag den passar Juno. Är trött på GSens alldeles för plastiga läder och Versaillesen ser väldigt trevlig ut. Har som aldrig ridit i en...
 
Sv: Sadel som liknar prestige versaille?

Svårt att säg, den passar bara inte min kropp.
 
Sv: Sadel som liknar prestige versaille?

Va synd, Prestige har precis släppt en ny sadel helt i kalvskinn, byggd på samma bom som Versailles.
Passion D heter den. Kanske kan vara något för dig?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
862
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
934
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: liiinnea
·
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
739
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp