Bukefalos 28 år!

Säg hej till Filur

MikaTela

Trådstartare
Idag införskaffade jag mig en liten dvärghamster kille. Han är troligen en campbell (vet inte säkert nån får gärna säga om dom tror annat. :)) och beige.
Han döptes till Filur du han är så pigg och busig även i butik och på nya ställen. :)

Bilder kommer ni få senare ikväll. Just nu har han nämligen somnat av utmattning. :angel:
Han älskar att gräva i sitt sandbad. :love:
 
Sv: Säg hej till Filur

Bilder är på väg.
Jag var liiite elak och väckte till honom lite för att få ett par bilder. Så håller på att ladda upp. Dock är dom inte så jättebra men han syns. :D

Här är han nyvaken och undrar varför jag pratar med honom. :p
16782784.jpg


Här har han börjat gå runt lite i buren för att se om det hänt nått nytt sen han somnade. :D
16782785.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Säg hej till Filur

En sån liten krabat :love:

Min mördardvärg har börjat se ordentligt skruttig nu :(, men sedan är han ganska gammal med.
Det blir nog en guldhamster till efter honom, jag misstänker att han inte överlever jul och nyår. :(
 
Sv: Säg hej till Filur

Vet inte. :o
Missade att fråga. Men han är nog rätt ung för dom sa till när djuren var lite äldre (min kompis köpte en råtta på samma ställe som var 5 månader ca).
 
Sv: Säg hej till Filur

vilken härlig krabat! sjelv så har jag en liten hamster tjej på ett år:P hon är helt underbar!
pic_show_id14314492.html


P.s det kanske blev fel med bilden för jag fattar fortfarande inte riktigt hur man lägger in...:angel:
 
Sv: Säg hej till Filur

Ja jag gillar färgen på honom. :D Fastnade för det och hans pigga beteende i affären. :)

En VÄÄÄÄLDIGT liten ponny isf! :p:D
 
Sv: Säg hej till Filur

Jag köpte honom ute på Zoomasters vid Norremark. :)


Var inte allt för övertygad om att han inte är så gammal då även om de inte sa något. Jag köpte min Embla där och hon var äldre än vad de påstod det kan jag sätta mitt liv på... :mad:

Men verkligen en söt kille, vill se mer bilder ju :bump:
 
Sv: Säg hej till Filur

Jag tror dig. Fast det känns som en risk man får ta i djurbutik. Sen beror det på hur gamla dom är vid leverans. Dom förklarade med råttan att dom inte kan säga exakt utan bara ut efter vilken dag dom fick leveransen.

Fler bilder kommer så småningom. :D
 
Sv: Säg hej till Filur

Det är väl bättre att djuren är äldre än att dom är för unga. Det är ju många djur som säljs som inte har varit redo att ens lämna sina mammor än.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 613
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 379
Senast: Sol
·
Hemmet Jag hoppas kunna köpa hus nästa år. Men som Stockholmsbo och ensamstående med en medellön, har jag inte mycket pengar att spela med. Så...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 239
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp