Bukefalos 28 år!

Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Anmälningstiden går inte ut förrän på måndag! Som erfaren sekretariatskärring vet jag att 50 - 80% av anmälningarna kommer sista dan :cool:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Fast igår var det ju bara 8 5-åringar så det ändrar sig nog för varje dag fram till på måndag. Jag är ju själv väldigt rädd för att anmäla för tidigt och betala in pengar så blir hästen skadad....därav ingen anmälan från oss än.

Och eftersom det är Internetanmälan så kan man ju vänta ett par dgr till med att anmäla men ändå få in det i tid...:angel:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja, och jag hade tänkt att skriva det du skrev också med vänta och skador:eek: men ville inte vagga in er andra i nån falsk förhoppning. Vi anmäler när vi kommer hem från Leksand på söndag :banana::banana::banana:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja vi får väl hoppas att det är så. Man kan ju faktiskt kvala ända tills helgen innan tävlingen. Men lite oroväckande är det allt...
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja, och jag hade tänkt att skriva det du skrev också med vänta och skador:eek: men ville inte vagga in er andra i nån falsk förhoppning. Vi anmäler när vi kommer hem från Leksand på söndag :banana::banana::banana:

Äsch, inte behöver hon skada sig inte, det går så bra att få någon rosett som inte har blå färg som inslag så....:devil:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Äsch, inte behöver hon skada sig inte, det går så bra att få någon rosett som inte har blå färg som inslag så....:devil:

Där är ju blått i de flesta hon har så det vore väl synd att frångå den traditionen :D:rofl::D
Skimmlar klär hemskt fint i rött :angel:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Där är ju blått i de flesta hon har så det vore väl synd att frångå den traditionen :D:rofl::D
Skimmlar klär hemskt fint i rött :angel:

Traditioner är till för att brytas! Man ska inte hänga kvar i allt gammalt skräp...:devil:

Dessutom funderar jag allvarligt på om du är lite färgblind? :eek: En skimmel i rött???:rofl::rofl::rofl:

Härnäst säger du väl att jag ska fläta in små söta röda band i manen med....:D
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Det hade varit hemst sött.... men frågan är om det är tillåtet, faller nog under onaturliga dekorationer, och vi vill ju vinna på ett juste sätt, inte genom att konkurrenterna blir diskade :angel:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Dessutom funderar jag allvarligt på om du är lite färgblind? :eek: En skimmel i rött???:rofl::rofl::rofl:

Vår skimmel var jättefin i rött :love: innan vi var tvugna att klä honom i gult&blått för alla utlandsuppdrag ;)
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Nåväl, det enda jag kan tillägga på det är: Må bäste MAN vinna!:rofl::devil::rofl::devil:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

En liten röd rosett i svansen är inte bara sött, det ger dig mer plats på framridningen oxå
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Dessutom funderar jag allvarligt på om du är lite färgblind? :eek: En skimmel i rött???:rofl::rofl::rofl:

Vår skimmel var jättefin i rött :love: innan vi var tvugna att klä honom i gult&blått för alla utlandsuppdrag ;)

Det var väl en ponny? Sist jag kollade var Lilleman 172 i mankhöjd....fick en vision av honom på tävlingsbanan med fio i sadeln med flätad man med röda band i och flätad svans med rött i.:eek:....Jag ligger nu på golvet och skrattar så jag knappt kan andas....:rofl::rofl::rofl:

Ska bli enormt kul att träffa er...
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

KL

Nu lille Nisse kan du tassa in och få din nyfikenhet tillfredsställd ang. vem som ska rida skimmeln....:angel:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Äsch, det blev inget gult i rosetten... bara blått :p en "junior på väg upp" var ofin nog att få ihop några dressyrpoäng fler :angel:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Äsch, det blev inget gult i rosetten... bara blått :p en "junior på väg upp" var ofin nog att få ihop några dressyrpoäng fler :angel:

Grattis till den blå:) men motståndet i debutanten såg ju inte ut att vara direkt massivt....:angel::devil:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

medans ni fått ro er har jag fått försöka fått brun med bläs på tygel. Tycker det har gått hyfsat 74,8% i lb:3 och starx under 70% i la:3:):)
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Grattis till den blå:) men motståndet i debutanten såg ju inte ut att vara direkt massivt....:angel::devil:

Fast att mer än halva klassen hade mer än 75 straff i dressyren kan man tolka på två sätt
1. Alla var skitdåliga :eek:
2. Våra dressyrdomare är erkänt supersnåla, och detta var en dala-domare av värsta sort :devil:
Jag vet vilket, ni andra får ge er till tåls :banana::banana::banana:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Fast att mer än halva klassen hade mer än 75 straff i dressyren kan man tolka på två sätt
1. Alla var skitdåliga :eek:
2. Våra dressyrdomare är erkänt supersnåla, och detta var en dala-domare av värsta sort :devil:
Jag vet vilket, ni andra får ge er till tåls :banana::banana::banana:

Alla var naturligtvis skitdåliga och inget annat :devil:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp