Bukefalos 28 år!

Sandlådetråd för bäbisar...!

Novali01

Trådstartare
Eftersom Torns stackars tråd har övertagits av "bråk" på sandlådenivå så är det väl bättre att fortsätta här...:D

Nisse:

Din bruna bläshäst kommer att vakna imorgon och har helt plötsligt glömt bort hur man går på tygeln...som genom ett under går han på tygeln igen fr om den 1 oktober...

Bettibets:

Betti är ju Norrlänning och kommer som sådan att vantrivas nåt kopiöst här hos oss och måste genast återvända hem för att andas den norrländska luften. Hon kan tyvärr inte genomföra nåt breeders i år...

Olga:

Du kommer alldeles strax att upptäcka att din mage växer oförhappandes så du lär dig den RIKTIGA innebörden av ordet bäbis...:D;)

:devil::devil::devil:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Ja, fast Plönninge är väldigt mycke mera hemma än ni kan ana för oss:D
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Eftersom Torns stackars tråd har övertagits av "bråk" på sandlådenivå så är det väl bättre att fortsätta här...:D

Nisse:

Din bruna bläshäst kommer att vakna imorgon och har helt plötsligt glömt bort hur man går på tygeln...som genom ett under går han på tygeln igen fr om den 1 oktober...

Bettibets:

Betti är ju Norrlänning och kommer som sådan att vantrivas nåt kopiöst här hos oss och måste genast återvända hem för att andas den norrländska luften. Hon kan tyvärr inte genomföra nåt breeders i år...

Olga:

Du kommer alldeles strax att upptäcka att din mage växer oförhappandes så du lär dig den RIKTIGA innebörden av ordet bäbis...:D;)

:devil::devil::devil:

:eek::eek:


:rofl:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Då hoppas jag att de senaste ryktena stämmer och att finalen blir flyttad....:devil:

Söker de månde arrangör??? så kan vi ta det här uppe i Hofors, inte en vattenpöl så långt ögat kan nå :cool:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Då hoppas jag att de senaste ryktena stämmer och att finalen blir flyttad....:devil:

Även om jag förstod att det var fria fantasier så fick jag ju kolla lite med JL nu när han var på studiebesök i Norrland för att titta på våra fina hästar så nu vet jag också vad plan B och plan C innehåller, och ja... även han var nöjd med Helias:love: systerdotter, dvs Betti
En liten check på formen i Leksand till helgen, sen Plönninge.... here we come
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Här fantiseras ingenting...det får stå för er Norrlänningar! Jag förstår om ni inte har så mycket att göra när inte ens myggjakten kan ta upp så mycket av er tid i år....:angel::D

Betts får hålla i hovarna rejält för vi Sydlänningar tänker sätta hårt mot hårt i finalen!:devil:

Eller vad säger du Nisse?????
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Antingen har Nisse inte sett denna tråd ;)

Eller så har hon fullt upp att få tillbaka bläsen på tygeln så att hon inte hinner svara :p

Eller så laddar hon batterierna.....
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Själv klart menade jag det. Är inte så lätt när man sitter på jobb och måste skriva snabbt innan chefen ser vad man gör:D:angel:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Aha ! Mobbing :eek::eek: va bra... för sånt brukar straffa sig självt :devil:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Aha ! Mobbing :eek::eek: va bra... för sånt brukar straffa sig självt :devil:

Nej då! Vi mobbar inte....såna är inte vi sydlänningar. Vi håller oss bara till sanningen och välkomnar alla Norrlänningar med öppen famn så länge dom håller sig på sin plats...:rofl::rofl::rofl:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Sörlänningar heter det ;) Sydlänningar är såna med Tapas, Pizza & olivträd och dom får inte vara med i Breeders :angel:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Med tanke på fåtalet anmälda i 5-års finalen och med tanke på hur HIMLA gott tapas och pizza är så anser jag att reglerna ska ändras på stört och ALLA Sydlänningar bjudas in till Breeders!:bow:
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

kl

Okej , eftersom vi måste hålla oss till sandlådan..
Hur ser man hur många som är anmälda????
 
Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Men gud det är ju bara 4st 6-åringar, hur blir det då ?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp