Sanning eller myt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kalaspinglan

Trådstartare
Berätta nu för lilla mej, vad är egentligen sant och vad är bara en myt när det gäller "tillverkning", graviditet, trotsålder, tonåringar etc.

(från en uttråkad gräsänka...)
 
Sv: Sanning eller myt?

Det är sant att färdknäppen fungerar.
Men man måste ha sex minst tre gånger på ganska kort tid för att få rätt mäng av det ämnet som finns i spermierna. :D :banana:

// Anna
 
Sv: Sanning eller myt?

Boll skrev:
Det är sant att färdknäppen fungerar.
Men man måste ha sex minst tre gånger på ganska kort tid för att få rätt mäng av det ämnet som finns i spermierna. :D :banana:

// Anna
För vår del räckte det med kvällen innan och på morgonen..... :D
 
Sv: Sanning eller myt?

Färdknäppen fungerade inte alls för mig... visst vi är väl inte så jättesugna på att ha sex just nu heller... men vi har iaf försökt att få lillis att komma ut... men icke...
 
Sv: Sanning eller myt?

Enligt min barnmorska så fungerar det endast om det iallafall är nära förestående. Man kanske kan skynda på det hela med någon dag eller så.

Kalaspinglan - Färdknäppen är ett uttryck för att ha sex för att få igång förlossningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 232
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 892
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 209
Senast: Bulldoozer
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 046
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp