Bukefalos 28 år!

"SD går till attack mot FI"

Har du sett deras andra valfilmer för EU? Ser ut som Mr Bean har gjort dem.
Jag har sett en, den där spyan till film med kvinnor i burka som jagar pensionärer eller hur det nu var. Någon annan har jag inte sett.
 
Nä alltså, jag undrar det. Jag har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska reagera.
Men jag hoppas bara att det är ett dåligt skämt.
Äh, den visar väl bara exakt hur ihålig deras politik är? Jag blir inte ens upprörd (över just denna då), skulle skämmas ögonen ur mig om jag var SD:are (även om jag förstår att deras anhängare funkar annorlunda än jag, inte ens järnrörsincidenter verkar bekomma dem).
 
Äh, den visar väl bara exakt hur ihålig deras politik är? Jag blir inte ens upprörd (över just denna då), skulle skämmas ögonen ur mig om jag var SD:are (även om jag förstår att deras anhängare funkar annorlunda än jag, inte ens järnrörsincidenter verkar bekomma dem).
Ja det är förvisso sant.
Och efter att ha läst http://www.interasistmen.se/svenskhet/sd-politiker-bevara-sverige-svenskt/ så blir man ju ännu mindre förvånad. De verkar ju inte ens läsa sina egna principprogram :banghead::wtf::D
 
Det värsta är inte att det finns idioter som kommer på idén. Eller ens att de faktiskt genomför det. Det värsta är att folk röstar på dem.
Precis exakt så.

Jag har läst en massa på SD-politikers bloggar och twitter de senaste dagarna och jag har sagt det förr men jag säger det igen: HUR kan någon förneka att de är stora feta rasister? Hur kan någon förneka att de är kvinnohatare hela bunten? Jag fattar inte.
 


Jag fick fundera ett tag vad bävrarna hade där att göra. Tills jag kom på att SD jagar de fyra väljarna som gillade Maud Olofsson :-).
 
Bra, modigt och kul att två helt vanliga SDU-tjejer med vanliga kroppar får synas som feminina, självständiga tjejer som väljer bort yta för djup.
smile.gif
Lite tråkigt med objektifieringen av Anton/den manliga modellen som reduceras till en kropp utan ansikte, och den jag förmodar gett upphov till titeln "bröstfilm" - det vore ju snett om Nyheter24 reducerar två tjejer i bikini till ett par bröst? - men jag är å andra sidan inte heller för några lagförslag om att förbjuda sexistisk reklam, så varför inte.
smile.gif


För övrigt himla bra jobbat av SDU:arna med tanke på hur svinkallt det faktiskt var den där dagen.
 


Jag fick fundera ett tag vad bävrarna hade där att göra. Tills jag kom på att SD jagar de fyra väljarna som gillade Maud Olofsson :-).
Men HAHA driver du med mig? Driver du med mig? Driver Jimmie med oss?

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR vad jävla dåligt. Hur jävla pinsamma får man vara? Hej vi är inte bara rasister, vi är även så satans jävla pinsamma att en tjej just dog i Madrid pga Fremdschämen.
 
Men HAHA driver du med mig? Driver du med mig? Driver Jimmie med oss?

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR vad jävla dåligt. Hur jävla pinsamma får man vara? Hej vi är inte bara rasister, vi är även så satans jävla pinsamma att en tjej just dog i Madrid pga Fremdschämen.
Bävrarna alltså :heart
 
Bra, modigt och kul att två helt vanliga SDU-tjejer med vanliga kroppar får synas som feminina, självständiga tjejer som väljer bort yta för djup.
smile.gif
Lite tråkigt med objektifieringen av Anton/den manliga modellen, och den jag förmodar gett upphov till titeln "bröstfilm" - det vore ju snett om Nyheter24 reducerar två tjejer i bikini till ett par bröst? - men jag är å andra sidan inte heller för några lagförslag om att förbjuda sexistisk reklam, så varför inte.
smile.gif

Ja, bröstfilm var ju märkligt, tyckte inte nakenchocken var så stor. Däremot fattade jag noll av vad de ville säga, kändes som ett fett pinsamt gymnasieprojekt eller nåt bara.

Ps. Gud vad fula de gamla smileysarna ser ut nu när vi har de nya fina :love:
 
@niphredil Ja, för min del var det mest den låga kvaliteten som verkligen fick mig att reagera. Jag fattar inte alls vad den har med EU-valet att göra och hur extremfemenism kom med i hela grejen.
 
@niphredil Ja, för min del var det mest den låga kvaliteten som verkligen fick mig att reagera. Jag fattar inte alls vad den har med EU-valet att göra och hur extremfemenism kom med i hela grejen.
Ja, den känns ju som sagt väldigt mycket som ett skolprojekt.

Läste du att de har en massa bilder i sitt partiprogram som inte ens är från Sverige? :D Älskar att ett rasistiskt och nationalistiskt parti inte ens använder bilder från sitt egna jädra land när de skriver tramsiga texter om svenskhet.
 
Ja, den känns ju som sagt väldigt mycket som ett skolprojekt.

Läste du att de har en massa bilder i sitt partiprogram som inte ens är från Sverige? :D Älskar att ett rasistiskt och nationalistiskt parti inte ens använder bilder från sitt egna jädra land när de skriver tramsiga texter om svenskhet.
Ja men exakt!

Haha, ja. Extra kul är det att det mest är bilder från öststaterna.:D
Såg du den jag länkade? Om politikern som inte ens läst sitt eget principprogram?;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ I helgen har jag tävlat. Vita ridbyxor och tajt kavaj. Sen jag skadade mig och blev sjukskriven för snart tre år sen har min kropp...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 487
Senast: manda
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 770
Senast: Kraxa
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 761
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp