Bukefalos 28 år!

Secret EasterBunny 2015

Jag har köpt en sak men filar lite på den andra.

Vill passa på att påminna "min" Easter Bunny att de är toppen om hen kan skicka nära sista skickdatum eftersom jag inte kommer hem förrän precis innan påsk. Vore ju tråkigt om paketet studsade :)
 
Jag har fortfarande ingen aning. Men har tid att strosa i affärer imorgon, så det kanske lossnar då :)
 
Jag har absolut ingen aning än så länge, men ska ner på stan snart och hoppas på inspiration då! :)
 
Ahaaaaaa undra om min påskhare har skickat mitt paket, fick mail att någon hade lämnat in ett paket till posten som var på väg till mig här om dagen. Min reaktion :confused::eek::confused:O_o vad tusan, jag kommer inte ihåg att ha beställt nått :banghead::o:idea: spännande :bump: nu blir jag mer stressad att jag måste hitta nått till mitt "offer" :D:o
 
Jag tänkte ta mig en promenad på staden under morgondagen för att se om jag hittar något, sjukt svårt detta, men roligt!
 
Ikväll så kom det till mig! Idén! Jag hoooppas att mitt offer blir glad (glatt? Ett rädd lejon?)! Det är det mest personliga jag kan ge tror jag, en liten bit av min själ. Om det är tanken som räknas så har jag struck gold! Nu ska idén bara genomföras också..
 
Jag är sjuk så det blir sista sekunden men jag har hela upplägget klart. Tror det blir ett annorlunda och vårigt paket.
 
Och jag väntar på grejer till mitt offer.. Jag som var ute i god tid! Hoppas de hinner komma, annars blir det ett paket till lite senare helt enkelt.. :up:
 
Hoppas mitt offer blir nöjd, tyckte det var svåra ledtrådar :p Får skylla på att det är första gången jag är med, är kanske mer varm i kläderna till Secret Santa om det blir i år med ;)

@Nixehen hur funkar det med öppning av paketen? När får man öppna dom? Mitt står så fint i hallen och frestar mig :nailbiting::D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 816
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 862
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 012
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vilka banor finns?
  • Prova på trav
  • Att köra travhäst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp