Bukefalos 28 år!

Secret EasterBunny - 2016

Anmälda:
1. Nixehen - Big Bunny
2. athena_arabians
3. Snurrfian
4. Mirre
5. bollen__
6. BobberiBoo
7. Javan
8. Mumfie
9. hemlig
10. Glooper
11. LittleJohn
12. Barbabelle
13. WS6
14. pannkaka
15. Kamomilla
16. gul_zebra
17. Fraggel_Tess
18. Blacksmithfarm
19. Malin_L
20. sonic76
21. stjarnhimmel
ev. 22. @zaching En vänlig påskhare har meddelat att denne gärna skickar till ungern - släng in en anmälan så fixar jag! ;)
 
Så!! Ledsen att det tagit lite tid, jag har flyttat hela helgen, tentaplugg x3 och ska in på stor operation i ryggen morgon så jag har haft lite fullt upp med det där som kallas livet. :D:down:
Men nu ska alla ha fått sina offer!:banana:


 
Tack Big Bunny!
Och håller tummarna att operationen går bra:)

Fick klockrena ledtrådar så nästan helt hundra redan på vad som ska införskaffas :D
 
Vet inte hur lätta mina ledtrådar är heller, det är så svårt att komma på något bra :p

Jag tror jag börjar få en plan för mitt offer iallafall, utifrån ledtrådarna. Ska fundera och klura (och stalka både länge och väl) innan jag bestämmer mig :sneaky:
 
Mitt offer hade rätt så bra ledtrådar, så nu ska jag hitta på något roligt så personen får ett smile på läpparna! :love::rofl:

Krav är att alla får lägga ut bilder på vad som hamnade i brevlådan :laugh:
 
Har känslan av att min hare sitter och kliar sig i huvudet och tänker "men vad fasen då" :D
Mitt offer hade bra ledtrådar så vet redan vad jag ska ge, mer eller mindre alla fall :up: Men jag får pengar på fredag, hinner det fram om jag köper och skickar det då?
 
Wooh, har nog en hyfsat klar bild av vad det blir åt mitt offer, nu ska det bara införskaffas också... :bump:

@Mirre Sitter i samma sits med pengar på fredag jag också, men det ska väl skickas senast måndag så det ska väl gå alldeles utmärkt :) Undantaget möjligtvis om man på fredag beställer nånting som inte skickas omgående typ :p
 
Wooh, har nog en hyfsat klar bild av vad det blir åt mitt offer, nu ska det bara införskaffas också... :bump:

@Mirre Sitter i samma sits med pengar på fredag jag också, men det ska väl skickas senast måndag så det ska väl gå alldeles utmärkt :) Undantaget möjligtvis om man på fredag beställer nånting som inte skickas omgående typ :p
Då kör jag på det :):up:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 980
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 258
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 120
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp