Secret Easterbunny 2024

Jag har pmat @Nixehen
Men om min påskhare ser detta, uppskattar rejält om det går lämna innan sista inlämningstid för chans få det på fredag, då jag bortrest nästintill hela nästa vecka.

Annars får bara öppna det senare 😅😁
 
Jag har pmat @Nixehen
Men om min påskhare ser detta, uppskattar rejält om det går lämna innan sista inlämningstid för chans få det på fredag, då jag bortrest nästintill hela nästa vecka.

Annars får bara öppna det senare 😅😁
Då sista är idag är det nog lite svårt att lämna in vid denna tid om din hare inte hunnit ;)
 
Regler är till för att följas men jag vill säga till min påskhare att jag har full förståelse för att livet kommer emellan ibland så ha inte ångest över det, det blir påsk även om haren är sen 😊
 
Vi som fått paket:
Cattis_E
Fjordfrälst
lil-sis
mysboll
cili


Jag har fått paket! Massa paket! Med rosa tema och kycklingmaskotar 😍
IMG_0888.jpeg
 
@cili allt är en hamster bara man har tillräckligt med fantasi:idea: (klart jag såg den som hamster direkt :sneaky:)


Mitt paket har landat hos ombudet men jag tog det mogna beslutet att inte stressa nu för att hämta en kartong idag som jag ändå måste gömma i garderoben direkt:o så imorgon!
 
Vi som fått paket:
Cattis_E
Fjordfrälst
lil-sis
mysboll
cili
Squie
Snurrfian

Inga bilder än och jag vågar inte öppna ytterlådan eftersom jag känner mig själv. 😇😂
Maken svor lite eftersom brevbäraren la det i lådan och det gick ner men han fick knappt upp det eftersom han inte fick tag på det. Men tillslut så kom det in. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 203
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 666
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 438
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 281
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp