Bukefalos 28 år!

Secret Easterbunny 2024

@gul_zebra Jag kommer få vänta tills jag kommer hem, hoppas kommer innan jag åker bara :nailbiting:
Hade skickat från Skara trakten om kunde skicka senare och inte va så bökigt , det hade vart lite kul ändå :laugh:
 
Inatt har jag drömt mardrömmar om den här leken. Jag hade tappat bort paketet, glömt att slå in klapparna, skickat iväg hälften av grejerna och hittade resten hemma osv. Tack gode gud att jag inte är lika oorganiserad när jag är vaken :D
 
IMG_6774.jpeg

:nailbiting: :nailbiting:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 709
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 882
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 809
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 570
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp