Bukefalos 28 år!

Secret Easterbunny 2024

Snart ska jag också ge mig på att fixa något 😊.

Blev lite nyfiken på det där med påskpresentpapper så ska nog leta sånt med 🤔. Men vet inte om jag hittar förstås!
 
Har en plan, dröjer av lite olika anledningar kan genomföra den helt :cautious:
En av sakerna blev jag lite överraskad över ställde till planen lite, kan inte säga hur mer än tror blir ett glatt offer när får den saken :D
 
Ooh, en hamster med stjärtfjädrar i glada färger
Oh nej! Det är väl inte påskhamstern jag beställt min kollega på jobbet i natt fångat och biter på? :eek:

Hur många påskhamstrar finns det?
Kan jag tänkas hinna hitta en till åt mitt påskbarn om katten lyckats sno åt sig den jag beställde?

1000005026.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 776
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 899
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 849
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 578
Senast: Klara
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp