Bukefalos 28 år!

Secret Easterbunny 2024

Ligger en grej som jag tycker blir rolig grej till mitt förväntansfulla påskbarn och väntar här.
Sen kan det vara så att jag bara har inslagning kvar ELLER så måste jag ut och göra verklighet av alla idéer så fort nattpassen tar slut för denna gång.

I natt är jag i alla fall hemma med hamsterjägaren. Men han har inte fått korn på några hamstrar idag
 
Här ska inte råkas avslöjas någonting om huruvida jag hittills inte ens börjat planera eller redan skickat iväg, eller vad som helst däremellan.
Däremot får min påskhare gärna ta det lite lugnt med skickandet, så inte paketet behöver ligga här och se oemotståndligt ut längre än nödvändigt :D . Det är ju också för hamsterns skull, den stackaren ska väl inte behöva vara instängd i ett paket i mörkret i garderoben i tre veckor
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 892
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 319
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 784
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
77 409
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp