Secret Santa 2017

Vi som fått paket:
1. lytesout95
2. Pallen
3. Nixehen
4. Masse
5. Elo

Hämtade mitt (väldigt välinslagna) paket idag :D
 
När man skickar paketet, ska man skriva något om vem det är ifrån eller bara någon ledtråd, eller inget alls?
 
När man skickar paketet, ska man skriva något om vem det är ifrån eller bara någon ledtråd, eller inget alls?
4. Skicka gärna med någon klurig ledtråd i er klapp i någon form.
Avsändare måste väl finnas med när man skickar, även om man kan använda Big Santas adress om man vill. Annars får det väl gärna vara en ledtråd, tanken är ju att man ska gissa sen vem man fått av :)
 
Har nu shoppat till mitt offer. Känns dock som århundradets tråkigaste julklapp :down:
Hoppas den som mottar det blir nöjd ändå :)
 
En fråga. Jag som bor i Aus, går det då att vara med ens? (Inte nu naturligtvis men tex nästa år?)

Tänker på långa leveranstider, deklarera innehåll samt fraktpris.

Att handla online i/eller addressera till sverige är ju enkelt men då blir det ju inte riktigt ett personligt hopplock med fint papper osv...
Jag skulle ju vilja säga att ”absolut funkar det!” men om man ska vara lite realistisk så blir det nog mer krångligt än kul för de inblandade? Dessutom blir det tull med väntetider och avgifter för det som tillkommer.. så nja, det blir nog lite väl krångligt.
 
En fråga. Jag som bor i Aus, går det då att vara med ens? (Inte nu naturligtvis men tex nästa år?)

Tänker på långa leveranstider, deklarera innehåll samt fraktpris.

Att handla online i/eller addressera till sverige är ju enkelt men då blir det ju inte riktigt ett personligt hopplock med fint papper osv...
Jag skulle ju vilja säga att ”absolut funkar det!” men om man ska vara lite realistisk så blir det nog mer krångligt än kul för de inblandade? Dessutom blir det tull med väntetider och avgifter för det som tillkommer.. så nja, det blir nog lite väl krångligt.
 
En fråga. Jag som bor i Aus, går det då att vara med ens? (Inte nu naturligtvis men tex nästa år?)

Tänker på långa leveranstider, deklarera innehåll samt fraktpris.

Att handla online i/eller addressera till sverige är ju enkelt men då blir det ju inte riktigt ett personligt hopplock med fint papper osv...
Jag skulle ju vilja säga att ”absolut funkar det!” men om man ska vara lite realistisk så blir det nog mer krångligt än kul för de inblandade? Dessutom blir det tull med väntetider och avgifter för det som tillkommer.. så nja, det blir nog lite väl krångligt.
 
Jag skulle ju vilja säga att ”absolut funkar det!” men om man ska vara lite realistisk så blir det nog mer krångligt än kul för de inblandade? Dessutom blir det tull med väntetider och avgifter för det som tillkommer.. så nja, det blir nog lite väl krångligt.

Misstänkte det :cool::)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 842
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 693
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 308
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp