Secret Santa 2017

Jag ändrade lite på min idé om sista delen av julklappen, så nu har jag beställt ytterligare en grej som jag hoppas hinner komma. Borde inte vara några större problem om den sidan är lika duktiga som vanligt med leveranserna.
 
Jag har fått paket :love: (säger mamma iallafall).

Dock är det inte säkert jag kommer kunna komma hem till mamma under jul pga sjukdom :( men hoppas jag kan!
 
Usch då, är det du som är sjuk? Krya på dig! :heart Har du långt hem till mamma?

Tack :heart ja det är jag som är sjuk och tyvärr inlagd :( har ca 3.5 timmar att köra hem till henne (annat land så därför paketet skickades till henne. Och eftersom jag skulle göra jul där)
 
Har varit hemifrån en vecka så vet inte om det ligger någon avi i brevlådan, ska pysa hem en sväng i morgon och kolla tänkte jag :) *Hoppas!*
 
En fråga. Jag som bor i Aus, går det då att vara med ens? (Inte nu naturligtvis men tex nästa år?)

Tänker på långa leveranstider, deklarera innehåll samt fraktpris.

Att handla online i/eller addressera till sverige är ju enkelt men då blir det ju inte riktigt ett personligt hopplock med fint papper osv...
 
Jag hade viss idétorka :crazy: men iochmed dagens gatlopp i stan hoppas jag få ihop något som förhoppningsvis kan passa mottagaren :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 905
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 816
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 337
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp