Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2017

Har börjat klura på lite idéer. Får nog ihop något i alla fall. Mitt offer var inte helt lätt att få grepp om även fast jag stalkat så gott jag kan ;) så jag går nog mest på ledtrådarna.
 
Jag klurar fortfarande. Tyckte att jag fick bra ledtrådar, men vill ju helst inte gå och köpa första bästa grej heller. Ska bara hitta lite tid och möjlighet att strosa i affärer :cautious:
 
Jag fick bra ledtrådar, men när det väl gäller att hitta på något perfekt till personen så samarbetar inte fantasin riktigt:cautious: Har beställt lite olika grejer iaf, får hoppas att jag kommer på något roligt innan sista skick-dagen:nailbiting:
 
Har nu beställt en sak.

1, hoppas den kommer i tid

2, hoppas den passar. Slog ihop två ledtrådar så vi får se hur det går med den biten.
 
Jag är imponerad av er som redan hittat klappar!
Jag klurar och jag fnular men jag tror att jag börjar få grepp om någonting:D
 
Jag har fått hem en grej och planerar att komplettera upp den i helgen. Jag tycker det är svårt att få in samtliga ledtrådar. När jag skriver mina ledtrådar till min SS så tänker jag ju inte att de måste pricka samtliga ledtrådar. Jag tänker ju snarare att hen ska få lite uppslag, och jag hoppas att mitt offer tänker likadant :).
 
Jag har fått hem en grej och planerar att komplettera upp den i helgen. Jag tycker det är svårt att få in samtliga ledtrådar. När jag skriver mina ledtrådar till min SS så tänker jag ju inte att de måste pricka samtliga ledtrådar. Jag tänker ju snarare att hen ska få lite uppslag, och jag hoppas att mitt offer tänker likadant :).

Jag tänkte likadant med mina, jag skrev lite olika saker och tänkte att förhoppningsvis inspirerar något/några av dem. Jag räknar inte med att få något som prickar in allt och även om jag skulle vilja köpa något till mitt offer som prickar in allt så blir det nog inte så.
 
Här har jag tappat inspirationen :mad: Hade en jättebra plan men den gick i stöpet pga frakt :mad: Undrar hur jag ska få tillbaka inspirationen?? Jajajaja...det är bara 16 dagar innan paketet ska postas...
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 036
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 358
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 141
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Barmarksdrag/canicross
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr
  • Ljus prick i ögat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp