Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2017

Jag har beställt en sak från en väldigt mysko hemsida, blir spännande att se om det kommer fram eller om jag får gå in på reservplan b :D
Det verkar vara standard med secret Santa :). Förra året beställde jag grejer från en obskyr sida med asiatiska grejer. Den första grejen jag fick var dessutom trasig så det var en kamp mot klockan för att hinna få en ny innan deadline gick ut :p. Men det gick bra :up:
 
Det verkar vara standard med secret Santa :). Förra året beställde jag grejer från en obskyr sida med asiatiska grejer. Den första grejen jag fick var dessutom trasig så det var en kamp mot klockan för att hinna få en ny innan deadline gick ut :p. Men det gick bra :up:

Ja, man liksom hamnar på ställen man aldrig ens skulle veta fanns om det inte var för den här leken :D Hemsidan jag hamnade på hade en header gjord i paint, allt skrivet med stora bokstäver och med swish som betalsätt. Jag fick iallafall en orderbekräftelse, om än fylld med tre miljoner stavfel :rofl:
 
Ja, man liksom hamnar på ställen man aldrig ens skulle veta fanns om det inte var för den här leken :D Hemsidan jag hamnade på hade en header gjord i paint, allt skrivet med stora bokstäver och med swish som betalsätt. Jag fick iallafall en orderbekräftelse, om än fylld med tre miljoner stavfel :rofl:
Haha, hoppas grejen du beställt kommer fram i god ordning ;).
 
Kom på något som jag tror skulle bli bra, men kan inte hitta någon som kan garantera att leverera innan jul :down: Bara att spåna vidare.
 
Har också shoppat, det kommer hinna komma utan problem.
Jag hoppas bara att mitt offer inte tycker att jag har för dålig fantasi... :crazy:
 
Skickar ni paketen när ni är klara med handlandet även om ni är klara tidigt, eller väntar ni och skickar närmare jul?
 
Nu har jag också beställt en grej, fick för mig att det passar men jag vet inte :nailbiting: Blev helt tveksam när jag skulle klicka på ”beställ” men sen bara körde jag O_o
Ska komplettera lite mer innan jag skickar sen men nu är jag en bit påväg iallafall!

Har inte heller följt alla ledtrådar utan tolkat lite fritt och hoppas det går hem :D En ledtråd har jag dock tagit fasta på :up:
 
Har inhandlat första grejen idag :up: Tror jag har hyfsad koll på vad mer som ska inhandlas. Jag skickar nog när jag är klar, är inne i ett smärre krig med PostNord just nu så litar inte ett skit på deras förmåga för tillfället :meh:
 
Har lite koll på vad jag ska köpa
Hoppas lite finns på marknaden som ska var precis nedanför mitt fönster ihelgen, annars ska jag åka till byn en sväng
 
Skickar ni paketen när ni är klara med handlandet även om ni är klara tidigt, eller väntar ni och skickar närmare jul?
Du skulle gärna vilja veta va? :p Skämt å sido, det beror lite på helt enkelt, har jag tid så skickar jag så fort jag är klar, är det mycket så avvaktar jag lite. :D Jag vill vara nöjd när jag skickar iväg. Jag har fortfarande lite ångest det år jag slog in paket i baksätet på bilen för att få iväg paketet. Å andra sidan så var det mitt andra paket det året eftersom en höll på att bli utan annars. :D
 
Jag är nervös över att mitt offers present inte kommer hinna hem :nailbiting: Den borde göra det men nervöst när det ska tillverkas o ha sig. Annars får jag komma på en plan b och sen får denna klapp komma lite senare :p Som en bonus.
 
Du skulle gärna vilja veta va? :p Skämt å sido, det beror lite på helt enkelt, har jag tid så skickar jag så fort jag är klar, är det mycket så avvaktar jag lite. :D Jag vill vara nöjd när jag skickar iväg. Jag har fortfarande lite ångest det år jag slog in paket i baksätet på bilen för att få iväg paketet. Å andra sidan så var det mitt andra paket det året eftersom en höll på att bli utan annars. :D

Jag tänkte att det ju blir rätt lätt att gissa om någon skriver att de är klar väldigt tidigt och man någon dag senare får ett paket på posten :p
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 590
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 617
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 801
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp