Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2022

Hellre hoarda presentpapper än porslinskatter, det kommer ju till användning förr eller senare 😁. Hade jag bott nära ett öob så hade jag behövt kolla om dom säljer ut sitt glittriga hundpapper, men det känns inte försvarbart att åka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller? 🤔
Bor väldigt nära ett öob :sneaky:
:sneaky: :sneaky: :rofl: Hm får nog planera om veckan för att involvera köp av julpapper:p
 
Du skulle se min samling… :angel:
Jag har nåt slags allvarligt presentpapperhoardingproblem. Höll på att plocka med några rullar hem från affären idag pga halva priset och fina. Fick säga åt mig själv på skarpen att jag inte behöver mer julpapper förrän tidigast nästa säsong
Nämen vad tråkigt att mitt julpapper "nästan" är slut och det bara är Ö&B som har kattsanden jag brukar köpa... :angel1:
 
Tomte - Snäll Bukefalist
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__ och TeamLundVer
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll
Lumos_Nox- AbCdE
Diabetikern - Elo
Blacksmithfarm - Diabetikern
Tulip - Ceta
Houdinie - _Elly
cambodia - Sel
Malin_L - Nytant
Mysboll - YorkWann
TeamLundVer - Wingates
dobbis - Cattis_E
Wingates - LillaMy84
Halcyon - Malibu_Stacy
Mineur - Madalitso
Caoimhe - Nixehen
Kakis - zassoo
Bluefish - Houdinie
Bapelsin- Lumos_Nox
Therese1988 - Squie
WS6 - cirkus
LillaMy84- Sonic76
Mirre - pannkaka
Silver Girl - Glimmertrollet
Malibu_Stacy - cewe
Sel - Blacksmithfarm
cili - Mirre
Nixehen - piglet82
Glimmertrollet - gul_zebra
 
@AbCdE mandlarna med mjölkchoklad och havssalt var toppengoda. Satte i mig alla redan igår kväll.

Samma sorts mandlar dök upp i ett paket på familjens julklappsutdelning. Det lustiga var att de både luktade och smakade svagt jordgubbe 😅.

Föredrog dock de jag fick, helt utan jordgubbssmak!
 
Hellre hoarda presentpapper än porslinskatter, det kommer ju till användning förr eller senare 😁. Hade jag bott nära ett öob så hade jag behövt kolla om dom säljer ut sitt glittriga hundpapper, men det känns inte försvarbart att åka över 3 mil enkel resa för att komma dit. Eller? 🤔
Det tänkte jag kolla i morgon,ska ändå köra in till Kristianstad för att köpa mina julklappar efter att smart kamrat påpekat att det är ju rea efter jul så varför stressa runt innan o köpa till mig själv.
 
Kom på måste köpa te-kula eller liknande, tror inte har nått hemma till löstte 😲🤯:rofl: Så dröjer lite tills jag testar te jag fick i min julklapp.
 
Jepp 🙂 hjälpte min 'färglösa hälsning'?😅

Sorry att jag missade dina öron, hoppas övriga klappar kommer till användning 😀
Haha, ja nu i efterhand fattar jag den.. 😅🙈

Inte lätt att veta, jag hittar nog något användningsområde för dem, för fina är dem! 😊
Ja resten kommer jag använda, tack snälla för klapparna! 😊🎁
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 912
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 435
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 330
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
77 415
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp