Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2022

Ja, vad kul! Det var så fint tema med träden alltså :love: Kan du förklara de andra ledtrådarna för en trögis?:o
Min profilbild är bukefaloshamstrar :D
Helknäppt men det kom upp i tråden just innan skickning så tänkte att det kanske kunde funka, hade tänkt att de skulle göra ett inhopp i tråden på ny bild men inte orkat haha

Så lite svårt:o, annars var omslagspappret lokaltidningen men ansträngde mig ordentligt rejält för att inte få med min stad, några närliggande orter slank dock med:rofl: Teet är lokalt också, tipsad av en vän. Så... Några referenser men inte sååå tydligt ändå!
 
Min profilbild är bukefaloshamstrar :D
Helknäppt men det kom upp i tråden just innan skickning så tänkte att det kanske kunde funka, hade tänkt att de skulle göra ett inhopp i tråden på ny bild men inte orkat haha

Så lite svårt:o, annars var omslagspappret lokaltidningen men ansträngde mig ordentligt rejält för att inte få med min stad, några närliggande orter slank dock med:rofl: Teet är lokalt också, tipsad av en vän. Så... Några referenser men inte sååå tydligt ändå!
Men ja, det var hamstrar ändå! Bara jag som inte kopplade:rofl: En mer klipsk bukefalist hade nog tagit det fort!
 
Tomte - Snäll Bukefalist
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__ och TeamLundVer
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll
Lumos_Nox- AbCdE
Diabetikern - Elo
Blacksmithfarm - Diabetikern
Tulip - Ceta
Houdinie - _Elly
cambodia - Sel
Malin_L - Nytant
Mysboll - YorkWann
TeamLundVer - Wingates
dobbis - Cattis_E
Wingates - LillaMy84
Halcyon - Malibu_Stacy
Mineur - Madalitso
Caoimhe - Nixehen
Kakis - zassoo
Bluefish - Houdinie
Bapelsin- Lumos_Nox
Therese1988 - Squie
WS6 - cirkus
LillaMy84- Sonic76
Mirre - pannkaka
Silver Girl - Glimmertrollet
Malibu_Stacy - cewe
Sel - Blacksmithfarm
cili - Mirre
Nixehen - piglet82
Glimmertrollet - gul_zebra
mumin - WS6
bollen_ - Keb71
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 748
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 712
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 887
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 573
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp