Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

*KL*

img_0997_168540806.jpg

Han har kommit på att sängen kan agera leksak också... Eller så flyttar han hemifrån :angel:
 
Sv: Senast tagna bilden.. III

*kl

LYCKA när man hittar något i gummi på promenaden!
32746702.jpg


Snart kommer vi hämta en liten från Danmark också...
32734925.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. III

Åh, herregud! Valpbilder borde som bekant bannlysas! -_-


Härhemma har vi varit ned till hundkappen för en 'prova på - dag'! Jag fick ingen film på terriern som var en riktigt stjärna *ler* men väl på shiban när hon fick ränna efter släpharen efter ett par misslyckade försök på eh.. kan man kalla det staketharen?
Never mind - här är filmen i alla fall!
http://www.youtube.com/watch?v=vRQoOWlz_Lk

Jag lyckades fånga Emors pudlar på film också, dem ska jag lägga upp lite senare. Kan krävas lite redigering på dem eftersom jag inte ALLS har samma stadiga kamerahand. *vissel*
 
Sv: Senast tagna bilden.. III

Haha ja, fast han är fortfarande som en liten tönt...;) Och den där bilder är nog någon månad gammal också. Han jaktar väldigt mycket på katten, fåglar bryr han sig faktiskt inte om, någon gång har han lyssnat på fåglar :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
67 572
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 178
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 741
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp