Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

IMG_7493.jpg

Åh, jag älskar taxar även om det inte riktigt känns som min ras... :love:
 
Sv: Senast tagna bilden.. III

Vilka fantastiska bilder! Älskar svansarbetet :D

Dagens fotoskörd
Jag skrattade åt hennes svansarbetet ;)

Dina biler är stilliga och fina! :love:

IMG_9099.jpg

Vilken underbar bild!
Det var typ: ska du hjälpa mig upp?

Åh, jag älskar taxar även om det inte riktigt känns som min ras... :love:
Varför?

Åh, jag vill ha en tax!!!!!
Jag vill ha en TILL! :devil:
 
Sv: Senast tagna bilden.. III

Jag har hittat "min" ras i korthårscollien, taxar känns inte riktigt så följsamma som jag vill att en hund ska vara och så har de fel storlek ;). Men de är oerhört charmiga!
 
Sv: Senast tagna bilden.. III

Jag har hittat "min" ras i korthårscollien, taxar känns inte riktigt så följsamma som jag vill att en hund ska vara och så har de fel storlek ;). Men de är oerhört charmiga!
Sherry följer noga t.ex. när man har hennes älskade leksak i handen :devil: Collie ska alltid vara långhårig enligt mig, lika som sheltie:love:
 
Sv: Senast tagna bilden.. III

Nä då, men du kanske kan låta bli att låsa ytterdörren så att det blir lättare för mig att komma in i natt :D :angel:

Det är han! :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
67 662
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Årets sista dag är här och nog borde vi ha formulerat våra mål och planer inför nästa år -2024! Här är tråden -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 178
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 742
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp