Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

*KL*

Slänger in lite bilder på nytillskottet i familjen, Ladda!
Ber om ursäkt för kvalitén på en del av bilderna :crazy:
Hon är mellan 11 och 14 veckor gammal på korten, men blir 16 veckor på tisdag.

Inför första båtutflykten, har hört att sjömans-rosett är ett måste... (åtminstone när det ska fotas, under båtfärden var Hurttaselen bättre lämpad ;) )
sjoumlmansladda_zpsc4e7a5e6.jpg


På midsommar.
Midsommar_zps60236e0d.jpg


Oj, får jag inte sitta i soffan.....?
bild_zpse3676de8.jpg


Nöjd tjej med rådjursklöv.
raringdjurskloumlv_zpse870fe05.jpg


Jordgubbar är SÅ gott att även om man måste sitta still, så ålar hela kroppen sig av otålighet..
laddajordgubbe_zps6dfec91b.jpg


Sorry för bildbomb!
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Åh, påminner så himla mycket om vår wachtel när han var liten. Finns nog ingen sötare ras i valpstadiet! :D
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Bilder på vår fina Saga från idag!

Hon är en 7 månader gammal flatcoated/golden retriver som vi haft i en månad ungefär!

:love: :love: :love:
1004903_10151639331763863_279332247_n.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Jag är böjd att hålla med, helt opartisk såklart... :D Det är lite roligt med wachtlar, för som valpar ser dom verkligen ut som miniatyr-vuxna, innan dom drar iväg och växer kors och tvärs.

Red_Chili: Tack! :) Jag tycker hon ser både klok ut och full i fan samtidigt, hehe. :love: Jag är så dålig på att ta bilder med systemkameran, det blir lätt att man bara tar med mobilen. Tack för påminnelsen, det är alltid mycket roligare med ordentliga kort, speciellt från valptiden :up:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 002
· Visningar
66 312
Senast: pepp
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Hoppas verkligen det blev rätt med rubriken nu :D
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
136 192
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp