Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Min duktiga, fantastiska lilla hund. :love: Det blev två segrar igår på agilitytävlingen. Äntligen fick vi till det även på tävling! "Vinna eller försvinna" brukar vara vårt måtto - även om vi tidigare bara praktiserat själva försvinnandet. ;)
Men efter alla dessa disklopp höll vi ihop hela vägen in i mål och då blev det två segrar, i ena loppet imponerande 12 sekunder snabbare än 2:an. :D

1013714_10151526566423030_1718497549_n.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Igår den 7/7 fyllde Zipper 7 år :love:
Den bästa vän jag någonsin kommer få! Han har förgyllt varje dag av mitt liv i sex år i september och jag kommer aldrig hitta en hund som honom igen. "Några" gråa hår har vi gett varandra, men jag skulle inte byta honom för allt i världen. Älskade hund :love:

1016533_10151707675761413_2011662300_n.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Grattis till Fina Zipper!

och Stort Grattis till Aningsfull till er prestation på Agilityplan!

kl
Igår var paradox, Grimm och Sami med ut i skogen för en massa hundbus.
Eftersom det var så fantastiskt varmt hela dagen igår passade vi på att svalka hundarna.

Sami var helt klart tuffast!
wp_20130707_009.jpg


Väl i land väntade de lite fegare marodörerna!
wp_20130707_010.jpg

wp_20130707_011.jpg



Idag var Ebun och jag ute och plockade kantareller..
..eller jag plockade och Ebun passade på att äta blåbär
wp_20130708_002.jpg


Ebun fick bära hem guldet (drygt 0,5kg fick jag ihop :))
wp_20130708_009.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Men Grimm vågade ju simma sen! Men det kom ju inte med på bild :)

Idag var Sami inte tuffast. Skulle bada i "havet" och det var vågor, så han blötte inte ens tassarna :cool:
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Du kan få honom :devil:
Han ser oförstående och sårat på mig när jag säger att soppåsen är förbjudet.
"Kan jag aaaaldrig komma ihåg att den varit dom senaste 6 månaderna :angel:"
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Jättebra! cert, cacib och bir! han fyllde 15 månader 2 dagar innan utställningen så jag chansade och anmälde i unghundsklass..det gick ju vägen! fast han var enda hanen dock! Är jätteglad :love:
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Men va ni är duktiga och fina!
Jag börjar få lite ångest inför våran debut :D Jag ska säga åt Ailu att titta på dina bilder så han vet hur han ska föra sig :D
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Tack!
Hehe, prova det! Just de där bilderna kan han ju kika på, men kanske inte den här:
i8IFXWwHogWBg.jpg

Hehe! :D
Jag tror att det kommer gå jättebra! Men jag minns hur sjukt nervös jag var inför debuten..och sen inför officiella debuten..hehe!
 
Sv: Senast tagna bilden.. V

Grattis Buffa!

*kl*
Idag fick flickorna fläsk och färska blåbär till lunch innan vi skulle ut och vandra. Varmt som satan så vi fick ta det lugnt. ^^

 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
57 58 59
Svar
1 178
· Visningar
79 116
Senast: pepp
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
527
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp