Senast tagna bilden VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mattes knäppaste knashund - älskade Polly, mamma till Skalman :love:
Lite trivselvikt just nu då jag matade på henne när hon tunnade ur av valpkullen, men så blev hon konvalecent pga skadan med operationen i bogleden och poff - så fick hon för mycket hull :o men det är på väg bort nu när hon åter är aktiv som en tok igen, så snart är hon smärt och fin igen :)

Vill bara ta en sekund och verkligen uppskatta hur söt Skalman är i bakgrunden. Ge mig :love::love:
 
Tog med kameran ut på morgonpromenaden idag.
dsc_7451.jpg

Ebrah är en så..eh.. vacker saluki :angel:
dsc_7504.jpg

Aysu fastnade såklart också på bild :)
dsc_7615.jpg

dsc_7657.jpg


dsc_7750.jpg

dsc_7754.jpg

dsc_7798.jpg
 
Och jag skulle kunna säga att dina hundar är så himla snygga men jag är arg på dig för att du bara har tre namn kvar på listan @AraSlei :sneaky: :p

Men hade jag inte varit det så hade jag sagt att det verkligen är härliga bilder på himla snygga hundar :love:
 
Tror inte jag har visat den här bilden här - den är typ två veckor gammal på Svansson (så han har inte gått från nakenfis till relativt pälsad) och hans vän som vi umgås mest med. :love:
Den lilla staffen är helt underbar! Så mycket energi, såklart, men världens roligaste lilla hund.
jb23yng.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 694
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 685
Senast: Therese1988
·
Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 150
Senast: Sel
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp