Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
23-24 grader varmt i skuggan, då tycker Aysu att det är läge att mysa under en filt...
20180520_193824.jpg
 
Vi gick en sväng förbi rastgården på kvällspromenaden. Aysu ställde sig då för att hålla koll på en skällande hund. Fascineras hela tiden av hur.. knäpp hon ser ut i kroppen. Verkligen inte som "vanliga salukis" och med alla möjliga "fel" enligt många. Och ändå är hon snabbare och smidigare än i princip alla andra. Mycket märklig hund det där.
IMG_20180520_230457_995.jpg
 
Jag måste säga att han verkar så jäkla charmig, åtminstone när man ser honom på alla dina bilder :D (jag har lite svårt att acceptera ens för mig själv att en retriever skulle kunna vara charmig :angel: )
Åh men vad glad jag blir av att läsa detta :love: Han är väldigt charmig för det mesta (men också rätt ouppfostrad :o ) och har väldigt mycket humor så han är rätt festlig att hänga med.
Fast jag tror han gör sig bättre på bild än IRL om en inte är så glad i buffliga retrievrar :angel:
 
Jag måste säga att han verkar så jäkla charmig, åtminstone när man ser honom på alla dina bilder :D (jag har lite svårt att acceptera ens för mig själv att en retriever skulle kunna vara charmig :angel: )

Jag hade jääättesvårt för att först acceptera att det nog är en retriever jag borde ha. Alltså, det tog ett tag för mig att smälta det. :angel:
 
Jag hade jääättesvårt för att först acceptera att det nog är en retriever jag borde ha. Alltså, det tog ett tag för mig att smälta det. :angel:

Fast du har valt rätt retriever om du inte vill ha någon som älskar alla. Ingen av mina har valt människor framför att arbeta, människor är liksom ett mindre tidsfördriv. Min förra ville helst inte att främlingar klappade henne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
48 49 50
Svar
993
· Visningar
65 661
Senast: Gnist
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 888
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 477
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
375
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp