Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

jaha, skönt att få hjälp när du e sjuk :)
lite ot men vad har du för täcke?

hittar inget som sitter bra på Agnes. vill gärna ha med reflex också :) ett de kan röra sig bra i

Köpte ett från Hurtta, ganska färgglatt men men, det är inte meningen att han ska vara snygg i det :angel: Skämt åsido, det sitter helt ok, han rör sig helt ok i det, ser lite småfånig ut (jag tycker inte om täcken, men behövs de så) men är faktiskt ganska söt i det också. Det har smala reflexband på sidorna, hade gärna haft mer men han syns nog med de som är.

Jag köpte först ett som var för litet, så då tog jag med hunden och bad om hjälp att hitta något som satt bra.
 
Sv: Senast tagna bilden..

Raderat
Misstog mig
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Senast tagna bilden..

Mina killar

Elvis är väääldigt data intresserad
29969840.jpg


Douglas brun-nos.
29969844.jpg


Skogspromenad
29969857.jpg



Såhär snygga är dom i tofs :D.
29969860.jpg

29969862.jpg

29969861.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Ah anande att du bodde inåt landet, kusten brukar ju vara varmare så här års...bara det är snö till jul så är jag nöjd :D
 
Sv: Senast tagna bilden..

Ah anande att du bodde inåt landet, kusten brukar ju vara varmare så här års...bara det är snö till jul så är jag nöjd :D

Haha såhär års ;) När jag var liten så var det ju nästan en halv meter snö redan i november:eek: Nu lät det som om ja var skit gammal, men 20 år då är man rätt ung va ;)? Shit man har ingen julkänsla alltså.
 
Sv: Senast tagna bilden..

Funderade på om den ena hunden kanske var en aussie men efter lite nogare titt på bilden var det nog inte det :) vad är det för ras?

Vad bra att få nyfikenheten stillad.
Cindri är en blandras mellan Collie och Golden retriever. Den andra hunden är en pälsad Perro sin pelo del Peru.
 
Sv: Senast tagna bilden..

KL
Våran fralla som vi får hem den 6/1 :love:

29979263.jpg

Har tyvärr ingen bättre bild för tillfället.
 
Sv: Senast tagna bilden..

Mysa är min hund världsbäst på. Har sagt det förr och säger det igen, han måste varit vinthund i sitt förra liv :angel: Han är assnabb ute och smäckert byggd och bara soffpotatis inne =)

totaltavslappnadsovstil.jpg


CIMG1780.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Haha, det är så det ska vara :D Vinthundsstil är bra stil.

Jag MÅSTE bara lägga in en till bild. Såhär låg de senare under kvällen. Jag vet inte riktigt vad som flugit i dem. De brukar inte vilja ligga så jättenära varandra, men nu gör de det hela tiden.

dscf0397-copy1_63913003.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
57 58 59
Svar
1 161
· Visningar
77 694
Senast: Trott
·
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
316
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 212
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
526
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp