Bukefalos 28 år!

Shire Typhoon

niardasp

Trådstartare
Vart kan man köpa Shires Typhoon Regntäcke?
Och vad kostar dom ungefär?
Är dom hållbara med bra passform till en fjording?
 
har ett tunt vintertäcke i shire och det betalade jag 500 för. Verkar vara bra kvalitet, flera i stallet har shires tjockare vintertäcke, tex en fjording. Tror att det täcket hon har är 135 men det är lite väl litet för henne, lite kort och går inte helt ihop i bogen så 145 tror jag skulle vara bättre. vet att de finns på eko-hallen. Har köpt mitt på Flädie Lantmannaaffär, 046-247430.

helt klart prisvärda täcken.
 
Ja köpte det hos ekohallen för 499:-
3 andra i stallet har det oxå, alla tycker det är bra.
Lagom tjockt för skånsk vinter.
Finns det ingen hästavd. på Eko Skogås?
 
Jag köpte ett Shire Stormbreaker (det fodrade med "halvhals") på Eko i vintras, det kostade 499 kronor.

Tyvärr är det för trångt framtill för min kallblodstravare, dvs själva halsdelen är för smal. Kan tänka mej att det är detsamma på en fjording.
Nu vet jag inte hur Typhoon ser ut, men om det är med hals ska du se upp.

Immer
 
Jag har ett sånt till min pålle och jag gillar det INTE...köpte de i höstas och har fått impregnera det 3gånger för att det har läkt SUPER mycket!!
Mitt kostade ca 500kr
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
645
Senast: KAROLIJNAH
·
IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 553
Senast: Badger
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Acto
·
Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
831
Senast: Tussinussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp