Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag har shoppat en resa till USA! :banana: 4000kr tur och retur! Nu blir det köptstopp tills vi åker men sen ska jag shoppa hästgrejor! :D
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Vi åker 17 Maj till 3 juni så om du inte har hittat nån pålle tills dess så får du rida hur mkt du vill. ;)
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

kl*
Ett par jeans! Nu håller jag tummarna att det sitter snyggt även efter tvätt. I sådana fall springer ju till Jc på onsdag och köper ett par till (om det finns i min storlek :crazy:) fast mer jeans blå, behöver ju inte två likadana. Så hoppas hoppas!!
tumblr_ly3js2gXgD1r3e3vjo1_500.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag har shoppat en resa till USA! :banana: 4000kr tur och retur! Nu blir det köptstopp tills vi åker men sen ska jag shoppa hästgrejor! :D

Åh, det lät ju inte alls farligt! Vilken flygplats är det till o från då o med vilket bolag? (om man får skriva det? Annars får du jättegärna pm:a!)

NotlikeI: Snygga jeans!

-----------

Jag köpte ett par skor nyss som jag :heart:heart, men har tyvärr inte lyckats fixa bild ännu, kmr kanske =)

//r
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

+ Malin_L och VLMF
Vi flyger från Arlanda till Paris, Charles De Gaulle och sen till New york, John F Kennedy. Åker med Air France. samma sak på tillbakavägen fast åt andra hållet ;)
Det ska bli så galet kul!!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Tack! Jag köpte dem i Helsingör, på en affär som hette Töj (fast med danskt ö då, jag fattar inte hur man gör det på tangentbordet, hjälp ngn?^^) og sko. De kostade 95 DK (var nedsatta 50%!), dvs 123,50:- SEK om vi räknat rätt jag o pv =)


pepidoora: Tack! =D


//r
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Nja, inte ännu, haha. Men jag chansade på att jag kommer bli det så jag hoppas få pengarna tillbaka snart :p
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Härligt med del 5 av shoppingtråden, min favorit-tråd på Buke! :love:

Idag har jag shoppat följande:

Pjäxor, Nordica Fire Arrow F4W
093033000000


Skidhjälm, Giro Encore 2
28602_03_1.jpg


Samt ett par Goggles av den här modellen, dock är mina vita med rosa lins, men de fanns inte på bild
4120_02_3.jpg


Är lille sugen på fjällenresan nu....!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Gött! :banana:

Här är några av mina jävligt många vintagefynd ;) Ska fota av fler sen...

Klänning

vintageklnning_186698686.jpg


vintageklnningnra2_186699164.jpg


Kofta med angoradetaljer

kofta_186699422.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 473
Senast: Hazel
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
518
· Visningar
13 562
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 104
Senast: bollen__
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp