Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Photo2014-02-26204434HDR_zpsd77538e1.jpg

Nya glasögon
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Åh hur mycket kostar dem? Och vad heter modellen? Sjukt snygga!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Var har du hittat den färgen? Jag hittar bara i rosa och svart :(

niphredil: kostar typ 800-1100 beroende på var man köper.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Okej :)

Rosa låter lövli för övrigt, precis vad jag skulle vilja ha. Designade ett par snorsnygga Air Max på nätet häromdagen men de landade på 1650 SEK och det känns lite vääääl dyrt för ett par skor.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Mm vill göra det faktiskt, ska bara övertala finanserna att de faktiskt mäktar med en liten extra kostnad den här månaden :up:
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Det är Nike free 3.0 och jag betalade 1099 för dem på Intersport i min stad:). Tror denna färgen är svår att få tag på, jag har inte sett dem på nätet och min butik hade två par... Men I love them! Den rosa var också fin, neonrosa typ. Så jääääääääävla sköna. Som att gå på fluffiga moln! Jag fick 950 när jag sålde möbler nu och i min hjärna betyder det att JAG bara betalat 149 för skorna :D
 
Senast ändrad:
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

åh men jag vill ha! behöver ett par superfina och superbekväma skor!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Det är Nike free 3.0 och jag betalade 1099 för dem på Intersport i min stad:). Tror denna färgen är svår att få tag på, jag har inte sett dem på nätet och min butik hade två par... Men I love them! Den rosa var också fin, neonrosa typ. Så jääääääääävla sköna. Som att gå på fluffiga moln! Jag fick 950 när jag sålde möbler nu och i min hjärna betyder det att JAG bara betalat 149 för skorna :D

Sjuuukt snygga skor! Och din matematik är helt korrekt vad gäller kostnaden. :D

Det är verkligen fascinerande, det här med skor, för jag tycker att det känts som att gå med disksvampar på fötterna när jag provat Nikes skor. Och det är synd, för de gör en hel del jävligt snygga skor. Jag har dock fått inse att jag vill ha lite hårdare och gärna tunna skor som ger snabb respons från underlaget (vare sig jag går eller springer).
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Det är verkligen fascinerande, det här med skor, för jag tycker att det känts som att gå med disksvampar på fötterna när jag provat Nikes skor. Och det är synd, för de gör en hel del jävligt snygga skor. Jag har dock fått inse att jag vill ha lite hårdare och gärna tunna skor som ger snabb respons från underlaget (vare sig jag går eller springer).

Disksvampar är en klockren beskrivning :D Jag vill ha dessa som gym-skor eller eventuellt till vardags för att dom är snygga (dock tveksam till om sulan är så bra med tanke på grus som fastnar?). Men att gå längre sträckor eller springa - nej tack! Asics eller Icebugs ska det vara då :up:
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Haha! Jag satte ner fötterna i dessa och bara "aaaaaah"-ade inombords. Kände direkt hur glada mina fötter blev! Jag kommer inte springa i dem utan ha dem "till allt" som vardags och promenadskor, typ istället för converse.
Har köpt en svart skinnjacka och en svart trench till våren så jag behövde en färgklick!

Provade ett par i lite dov turkos som var jättefina men alldeles för hårda och de var också nike, kanske vore något för dig :D
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Disksvampar är en klockren beskrivning :D Jag vill ha dessa som gym-skor eller eventuellt till vardags för att dom är snygga (dock tveksam till om sulan är så bra med tanke på grus som fastnar?). Men att gå längre sträckor eller springa - nej tack! Asics eller Icebugs ska det vara då :up:
Jag tokälskar mina Nike free men kan säga att det fastnar hur mkt grus som helst. Karln blir lite lätt galen på mig varje gång jag lämnat en liten hög med sten innomhus!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Usch då! Hoppas mina på något magiskt sätt inte gör det ;)

Tips till alla converseälskare, just nu kostar converse mellan 450-500 kr på asos.com!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 065
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
28 29 30
Svar
580
· Visningar
30 209
Senast: Ceta
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
54 834
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
181 656
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp