Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ugglor och Pingu och sånt på nästan alla barnkläder nu så när jag såg en hederlig gammal katt var jag ju bara tvungen (faktiskt första bäbisplaggen jag köpt!).

Foto%202014-11-17%2016%2054%2012_1.jpg
 
Belönade mig för enastående insats på jobbet. Det blev bl a
P2726.jpg_600_600.JPG

Funderat länge på, men inte riktigt vågat. Parfymernas bitch.
P23738.jpg_600_600.Jpeg

En ny, trevlig bekantskap.
1189-700-0001_1.jpg

Lyko-box 14, så mycket bättre än Glossybox!
0X_01001_4342_6559.jpg

Hoppas den sitter bra!

Och lite rätt slätstrukna underkläder. Hurra för mig, liksom...
 
Belönade mig för enastående insats på jobbet. Det blev bl a
P2726.jpg_600_600.JPG

Funderat länge på, men inte riktigt vågat. Parfymernas bitch.
P23738.jpg_600_600.Jpeg

En ny, trevlig bekantskap.
1189-700-0001_1.jpg

Lyko-box 14, så mycket bättre än Glossybox!
0X_01001_4342_6559.jpg

Hoppas den sitter bra!

Och lite rätt slätstrukna underkläder. Hurra för mig, liksom...

Håller med dig! Glossybox är bara skit, rent ut sagt :o Har provat lykoboxen med och var mycket nöjd! :)
 
Belönade mig för enastående insats på jobbet. Det blev bl a

1189-700-0001_1.jpg

Lyko-box 14, så mycket bättre än Glossybox!

För den som gett upp glossy box, o lip factory som igår skickade ut mail om att de troligen går i graven :cry: undrar mer om Lyko box. För den som kör Balsammetoden för att få till glada lockar undrar mer om i den? Är det mest hår saker eller bara en produkt? mm
 
För den som gett upp glossy box, o lip factory som igår skickade ut mail om att de troligen går i graven :cry: undrar mer om Lyko box. För den som kör Balsammetoden för att få till glada lockar undrar mer om i den? Är det mest hår saker eller bara en produkt? mm

Har provat Lykoboxen och det är 5-6 produkter vill jag minnas av blandad karaktär. Alltså inte bara hårgrejer utan allt möjligt inom skönhet. Lyxoboxen får man beställa månad för månad tror jag, den är inte en sådan man kan prenumerera på om jag förstått det korrekt
 
Har provat Lykoboxen och det är 5-6 produkter vill jag minnas av blandad karaktär. Alltså inte bara hårgrejer utan allt möjligt inom skönhet. Lyxoboxen får man beställa månad för månad tror jag, den är inte en sådan man kan prenumerera på om jag förstått det korrekt

Aha, då måste man aktivt köpa den alltså. Hm, värt att prova kanske. Men latmask som man är så kanske det inte blir av så ofta men det kanske är lika bra för plånbokens skull ;)
 
Man beställer den för varje gång man önskar den. Jag tar den lite då och då. Tycker det varit blandade produkter, min senaste hade dock en serie (bodylotion, duschtvål, schampo och balsam vill jag minnas) som jag uppskattade väldigt mycket.

I en annan fick jag en bodylotion som jag nu snålar jättemycket på, för jag tycker den luktar bra men inte hittat att köpa härhemma.

Lykoboxen är i min värld SÅ mycket mer prisvärd än Glossy. Men det är en liten påse och ingen kartong, vilket inte gör mig något eftersom jag betalar för produkterna och inte själva lådan.
 
Aha, då måste man aktivt köpa den alltså. Hm, värt att prova kanske. Men latmask som man är så kanske det inte blir av så ofta men det kanske är lika bra för plånbokens skull ;)

Ja, det kan med tur gå ut det hållet! Haha ;) Men ärligt tycker jag Glossybox är tråkig, man ska fylla i massa info om sig men det verkar aldrig som de faktiskt använt sig av den informationen så den blivit så personlig som jag trodde den skulle vara :p
 
Av det jag såg i senaste Glossybox (tops?!) är jag mycket nöjd med att ha sagt upp abonnemanget. Däremot var Lyko som vanligt en höjdare, i min smak.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 392
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
578
· Visningar
29 848
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
67 68 69
Svar
1 365
· Visningar
53 445
Senast: Scandi
·
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
181 284
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp